ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test modernizovaného Volva XC60
19. prosince 2013

Volvo XC60 se dlouhodobě řadí mezi nejoblíbenější auta kategorie SUV střední velikosti. Patří mezi její nejdražší, ale zároveň nejpřitažlivější zástupce, což ještě umocnila modernizace v roce 2013. Kromě designu nejvíc boduje pohodlím, schopným podvozkem a nabídkou bezpečnostních systémů.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Ondřej Běhal

Volvo XC60 se dlouhodobě řadí mezi nejoblíbenější auta kategorie SUV střední velikosti. Patří mezi její nejdražší, ale zároveň nejpřitažlivější zástupce, což ještě umocnila modernizace v roce 2013. Kromě designu nejvíc boduje pohodlím, schopným podvozkem a nabídkou bezpečnostních systémů.

Asi největší slabinou je kromě vysoké základní ceny i nutnost připlácet za některé prvky výbavy, které u většiny konkurentů dostanete ve standardu.

Volvo XC60 dobře poslouží movitějším rodinám, ale i párům a jednotlivcům vyhledávajícím aktivní způsob života, v některých sférách rozhodně neurazí ani jako služební vůz.

V nabídce jsou jak verze s pohonem všech kol tak pouze přední nápravy.

Volvo XC60 se v Česku prodává od konce roku 2008.

reklama

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Podle mě jde o jedno z nejhezčích současných aut vůbec, což díky modernizaci v roce 2013 platí i v současnosti, kdy už se blíží automobilovému důchodovému věku. Vzhled Volva XC60 mi připadá výrazný, líbivý a vyvážený, nechybí cit pro detaily.

Vlevo vidíte příď verze před faceliftem, vpravo po něm. Fotky zvětšíte kliknutím na ně stejně jako vše

Mnohem výrazněji než karoserie se modernizace v roce 2013 dotkla stárnoucí přístrojové desky, kterou omladila ve stylu nejnovějších modeů značky.

Materiály použité v kabině pěkně vypadají a voní a jsou příjemné na dotek. To platí zvlášť u testované vyšperkované verze v nejvyšší výbavě Summum se spoustou příplatků. Nenašel jsem nic, co by se autu dalo vyčítat z hlediska kvality zpracování.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Pán vozu má okolo sebe dost místa všemi směry, ale zároveň pocit, že jej přístroje obklopují, protože se středový panel natáčí k němu. Sedí se vysoko, což i malým řidičům zajišťuje nadhled n…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus