ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

První test nového Volkswagenu CC
14. března 2012

Volkswagen CC je stylovější, luxusnější a dynamičtější verzí běžného Passatu, od něhož se po modernizaci v roce 2012 odpoutal i jménem. Už ho nenazývejte Passat CC, ale pouze CC.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Ondřej BěhalOndřej Běhal

Volkswagen CC je stylovější, luxusnější a dynamičtější verzí běžného Passatu, od něhož se po modernizaci v roce 2012 odpoutal i jménem. Už ho nenazývejte Passat CC, ale pouze CC.

Nenechte se zmást. Označení CC neznamená kupé-kabriolet jako u ostatních značek, ale comfort coupé, tedy čtyřdveřové kupé. Mezi manažerskými auty střední třídy nemá Volkswagen CC s tímto typem karoserie konkurenci.

Nejlépe Volkswagen CC využije manažer, který potřebuje dálniční křižník na komfortní polykání stovek kilometrů - to je přesně jeho parketa.

Verze s pohonem všech kol mají výrazně lepší jízdní vlastnosti v zatáčkách než některé varianty s pouze přední poháněnou nápravou.

Jako největší nevýhodu vidím nemožnost převážet na zadních sedadlech vyšší osoby kvůli svažující se střeše.

Volkswagen Passat CC přijel do Česka v roce 2008, modernizovaná verze nesoucí jen označení CC začátkem roku 2012.

reklama

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Modernizace opět CC přiblížila aktuálnímu Passatu, ale odlišnosti i laik pozná na první pohled.

Maska obsahuje více chromu, větší zahnutější světla připomínají luxusní Volkswagen Phaeton. Xenony patří ke standardu. Zadní světlomety dostaly výraznější tvarování než u Passatu.

Auto vypadá emotivněji a výrazněji než obyčejný Passat, ale o žádný velký odvaz nejde. Převládá konzervativní elegance.

Bezrámová okna dveří patří mezi argumenty, proč auto řadit do škatulky kupé a ne klasický sedan. Těsní skvěle, ani při vysokých rychlostech nevydávají pazvuky. Fotku si zvětšíte stejně jako všechny ostatní v testu kliknutím na ni.

Interiér se od základního Passatu liší lepší výbavou, ani v nejlevnější verzi nenajdete třeba plastový volant.

Odlišný design dostaly analogové hodiny na přístrojové desce.

Interiér Volkswagenu CC působí kvalitně a útulně, což ale u jednoho z testovaných aut narušovalo rezonování v palubce při jízdě po záplatované okresce.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Jen těžko hledám věci, které bych na pracovišti řidiče zkritizoval. Připadal jsem si tu suverénně a útulně. Z hlediska prostoru jsem nestrádal v žádném směru. Lepší by mohl být výhled z auta, zv…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus