ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Volkswagenu Passat Alltrack
31. prosince 2019

Kategorie takzvaných allroadů prosperuje. Jde o kombíky, které jsou dobrou alternativou k SUV. Díky vyššímu podvozku se mohou poprat s lehkým terénem a zároveň svým designem lákají vyznavače outdooru. Přesně takový Volkswagen Passat Alltrack je.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
Jan MarkovičJan Markovič

Kategorie takzvaných allroadů prosperuje. Jde o kombíky, které jsou dobrou alternativou k SUV. Díky vyššímu podvozku se mohou poprat s lehkým terénem a zároveň svým designem lákají vyznavače outdooru. Přesně takový Volkswagen Passat Alltrack je.

Podobně jako Škoda Superb, prošel faceliftem i její koncernový a o něco dražší sourozenec Volkswagen Passat. Změny se týkají všech verzí, tedy sedanu, kombi a od něj odvozené varianty Alltrack, která je zaměřená na lidi vyznávající aktivní životní styl. Nebo alespoň na ty, kteří jej předstírají.

Pohodlně poslouží jako jediné auto do rodiny, přičemž je i dostatečně reprezentativní. Ačkoliv máme Alltrack jako samostatný model v katalogu, jde o verzi Passatu Variant. A nutno podotknout, že v základu velmi dobře vybavenou. Vyplatí se ale počítat s vyšší cenou. To je ostatně pojítko s konkurenty v podobě Opelu Insignia Country Tourer nebo Škody Superb Scout.

Na konci roku 2019 jsme testovali Volkswagen Passat Alltrack s jeho nejsilnější motorem 2.0 BiTDI, který se stejně jako zbývající dvě jednotky pojí s pohonem všech kol a sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Passat včetně modelu Alltrack prošel faceliftem. Poznat model po faceliftu od toho před by laikovi mohlo zabrat notnou chvíli. Verzi jako takovou ale pozná hned. Je tu totiž tradiční recept prvků v podobě zvýšeného podvozku (Alltrack má jen o 27,5 milimetru vyšší podvozek než klasický Variant, světlá výška činí 174 mm) a plastová ochrana do terénu.
Nápovědou k faceliftu budiž klasické změny – maska chladiče, nárazník, světlomety…
Plus samozřejmě nové designy disků kol, zajímavé barevné kombinace a výbava. Alltrack není výjimkou. Vzhledový posun je minimální a rozměry zůstaly stejné. Při pohledu na auto nám stále není jasné, proč bychom právě téměř striktně manažerský firemní model chtěli oblékat do plastového terénního oblečení.
Verze ale na sebe jasně upozorňuje. Samozřejmostí jsou plaketky s označením na mnoha místech.
Uvnitř pak čekejte to nejlepší. Varianta Alltrack je totiž hned pod plug-in hybridní verzí GTE druhou nejvyšší výbavou. O tom v další kapitole.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Za volantem tedy určitě nepoznáte, že sedíte výš. To ale rozhodně nevadí, pokud byste totiž chtěli vyšší posaz, pak sáhnete po SUV, například po Volkswagenu Tiguan, který je ale uvnitř o poznání mén…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus