ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Toyoty Camry
22. srpna 2019

Toyota Camry se vrátila na český trh po 15 letech. Tentokrát jako manažerský sedan nabízený pouze s hybridním pohonem. Ve střední třídě má silnou konkurenci. Má na to, aby se mezi ni probojovala?
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
Jan MarkovičJan Markovič

Toyota Camry se vrátila na český trh po 15 letech. Tentokrát jako manažerský sedan nabízený pouze s hybridním pohonem. Ve střední třídě má silnou konkurenci. Má na to, aby se mezi ni probojovala?

Toyota Camry patří mezi nejprodávanější auta na světě. Od roku 1982 se jí vyrobilo na 19 milionů kusů, každý rok se prodá skoro 750 tisíc dalších. Úspěch ale slaví hlavně v USA nebo v Asii, v Evropě je to jiná písnička. Tady je trh středně velkých sedanů pro firmy poměrně náročný. Volkswagen Passat, Audi A4, Mercedes-Benz C nebo BMW 3 o tom ví své.

Camry ale na rozdíl od nich nenabízí širokou paletu motorů. Jedinou možností je pořídit si ji v hybridním provedení. To ji sice odsouvá na okraj segmentu a prodeje nebudou nějak vysoké. Na druhou stranu jde o zajímavou a neokoukanou alternativu, což dokládaly i udivené reakce kolemjdoucích.

Tento model nahrazuje v nabídce Toyoty Avensis. Auto, které se hodí do firem a soukromého uživatele zaujme jen výjimečně, jsme v srpnu 2019 testovali v top verzi s luxusním paketem VIP, který přídí i luxus pro zadní cestující. Více už v testu.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Camry je dlouhá 4885 mm ale působí rozhodně větším dojmem. Vypadá majestátně, ale nikoliv příliš luxusně. Může se tedy hodit tam, kde by byl nákup vozu značek BMW nebo Audi příliš okatý.
Bi-LED světlomety jsou součástí top výbavy Executive s LED proužky vypadají dobře.
Na „nose“ vozu je v modrém pozadí vyvedeno logo Toyoty, což značí hybridní model.
Nápis na boku vozu nám dává za pravdu.
Celá příď vozu je docela nápadná a auto tak poznáte na první pohled.
Kola velikosti 18“ jsou dostupná pro dvě vyšší výbavy Prestige a Executive.
Záď má hezký design. LED zadních světel ale dostanete až ve výbavě Executive, což je trochu divné.
Škoda, že pohled dovnitř už ale tak úchvatný není. Je to prostě obyčejná Toyota. Vypadá ale i uvnitř lépe, než nesmírně nudný Avensis.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
A jak je na tom Camry v interiéru? Za volantem se sedí trochu víš, naštěstí si můžete elektricky seřídit pohodlnou sedačku v širším rozpětí. Přední A-sloupek je docela tenký a tak se vám v rohu nes…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus