ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Toyoty C-HR
18. srpna 2020

Velmi povedený crossover. To je Toyota C-HR, která prošla faceliftem už po třech letech. Změny designu jsou minimální, v kabině přibyl nový zábavní systém. Hlavní je ale nový hybridní motor pod kapotou. Je silnější a Toyota s ním jezdí skvěle.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
Jan MarkovičJan Markovič

Velmi povedený crossover. To je Toyota C-HR, která prošla faceliftem už po třech letech. Změny designu jsou minimální, v kabině přibyl nový zábavní systém. Hlavní je ale nový hybridní motor pod kapotou. Je silnější a Toyota s ním jezdí skvěle.

Toyota C-HR přišla na český trh v roce 2016, v roce 2019 prošla faceliftem. To je poměrně rychlé. Japonci zjevně vyslyšeli přání řidičů, kterým dosavadní hybridní soustrojí s benzinovou jedna-osmičkou přišlo slabé. Právě hybrid byl nejprodávanější motorizací. Nový dvoulitr je mnohem lepší, 1.8 zůstává v nabídce jen s vylepšenými bateriemi.

C-HR bychom doporučili všem, kteří hledají relativně prostorné malé SUV a mají blízko k moderním technologiím. Často pro ně bude prvním setkáním s hybridem a nutno podotknout, že velmi pozitivním. Vždyť Toyota je průkopníkem tohoto pohonu.

V srpnu 2020 jsme testovali C-HR s dvoulitrovým hybridním pohonem. Je to jednotka, kterou bychom všem zájemcům o tento model doporučili.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Auto po faceliftu doznalo jen minimálních změn. Kdo není znalec Toyoty, ten ho od minulé verze nepozná. To je ale jedno, C-HR působí i po několika letech v provozu velmi svěže. Dokonce jsme se setkali s lidmi, kteří se za ní pořád otáčeli. A to je jich na silnici poměrně dost. Je ale jasné, že testované auto s dvoubarevnou karoserií jako z plakátu je top.
Maska chladiče a nárazník jsou mírně upravené. Moderní vzhled vozu zůstává.
LED denní svícení má nový tvar. Je pro všechny verze, parabolické světlomety LED pro základní varianty a projektorové vždy pro hybridy.
Sportovní styl vozu podtrhuje zadní spoiler. Zlepšuje ale i aerodynamiku a tím spotřebu.
LED najdeme i na zadních brzdovkách, také tato světla mají lehce upravený tvar.
Někteří cestující stále neví, jak se dozadu dostat. Stylově umístěná klika zadních dveří na horní straně je trochu matoucí i když je na druhý pohled už jasně viditelná.
Auto zdobila pěkná kola. Osmnáctky jsou součástí výbavy dvoulitrového hybridu.
A toto je kabina. Ani zde se nic moc neměnilo. Nový je hlavně zábavní systém. V námi testovaném voze navíc vzhled interiéru vylepšovaly světle čalouněná kožená sedadla. Klidně by auto mohlo mít logo Lexus.
 

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Stejně jako do ostatních SUV se i do Toyoty C-HR příjemně nastupuje na vyvýšená přední sedadla. Řidič je obklopen přístroji a středovým sloupkem, připadá si trochu jako v kokpitu. Chytrým rozdělen…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus