ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Suzuki SX4
21. prosince 2012

Suzuki SX4 patří spolu se svým sourozencem Fiatem Sedici mezi první hatchbacky, které se svezly na módní vlně terénních úprav. V nabídce jsou jak verze bez nich (Urban line) tak s nimi (Outdoor line).
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Ondřej BěhalOndřej Běhal

Suzuki SX4 patří spolu se svým sourozencem Fiatem Sedici mezi první hatchbacky, které se svezly na módní vlně terénních úprav. V nabídce jsou jak verze bez nich (Urban line) tak s nimi (Outdoor line).

Vzhledem k tomu, že nezůstalo u vzhledových úprav, ale nechybí ani možnost pohonu všech kol, řadí se SX4 i mezi malé vozy kategorie SUV.

Vnějšími rozměry stojí suzuki na pomezí malých aut velikosti Fabie a kompaktů a´la VW Golf, ale cenově patří spíš níže.

Auto se začalo prodávat v roce 2006, v říjnu 2009 prošlo modernizací. Nejdůležitějšími změnami jsou vylepšené parametry motoru a ergonomie řidičovy zóny.

Suzuki SX4 oslovilo svým vzhledem ženskou část motoristické populace, ale může být vhodným řešením i pro páry a menší rodiny. Patří také mezi nejdostupnější auta s pohonem všech kol, což se hodí všem, kdo se musejí dopravovat na hůře dostupná místa.

Kromě širokých možností využití a sympatickému vzhledu zejména terénní verze patří k přednostem auta i nadprůměrné jízdní vlastnosti a solidní využitelnost interiéru.

Hlavně na špatných silnicích nepotěší tvrdý podvozek (i když se to po modernizaci trochu zlepšilo) a některá řešení na místě řidiče.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Moc se po modernizaci nezměnil, což je dobře.

SX4 zůstává zejména v terénním vzezření Outdoor line jedním z nejsympatičtějších malých aut zvenčí i uvnitř. Na tom nic nemění ani tvrdé, ale celkem dobře vypadající plasty. Ty u prvního testovaného auta nedrnčely, u druhého mírně rezonovaly na dlažebních kostkách.

Varianta bez oplastování mi zvenčí přijde uhlazenější a trochu fádnější.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Jednoduchá, přehledná, přátelská. Řidič sedí i v nejnižší poloze vysoko, což se bude líbit hlavně menším postavám. Kolem sebe i před sebou má spoustu volného místa. Pocit vzdušnosti zajišťuje d…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus