ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test facelifovaného Suzuki S-Cross
18. listopadu 2016

Suzuki S-Cross je zástupce menších pětimístných SUV, které jsou vyhledávanými vozy především u starší klientely, nejčastěji manželských párů, které už žijí sami. Často si taková auta pořizují i ženy.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Eva Srpová

Suzuki S-Cross je zástupce menších pětimístných SUV, které jsou vyhledávanými vozy především u starší klientely, nejčastěji manželských párů, které už žijí sami. Často si taková auta pořizují i ženy.

Má totiž zvýšenou kabinu, dobře se do něj nastupuje, poskytuje výborný výhled. Protože se nabízí také s pohnem všech kol, může uspokojit ty, kteří bydlí v hůře přístupných místech, jezdí na venkov, na chalupu, ale stačí jim menší SUV namísto plnohodnotného.

S-Cross se začal v Česku prodávat koncem léta 2013 jako SX4 S-Cross, od dubna 2014 importér vypustil označení SX4. V létě 2016 se S-Cross dočkal faceliftu.

reklama

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Suzuki S-Cross prošel v létě 2016 modernizací, která výrazně změnila jeho vzhled. Čelní maska se kompletně přepracovala, nyní má horizontální lišty místo původních vertikálních zaoblených vzhůru. Podstatně se změnil tvar světlometů a přibylo chromu. Někteří tvrdí, že po této změně připomíná trochu vozy BMW. Buď jak buď, působí teď lehce hodnotněji. 

Navíc se změnily i nárazníky a také se oživila paleta nabízených barev, nový je i vzhled kol. 

Že jde tedy o model po faceliftu, poznáte okamžitě. V kabině se moc neměnilo, plasty jsou tedy stále tvrdšího zrna, avšak kvalitně slícované, v autě nic nevyrže a vypadá to, že budou odolné.

Nejzásadnější novinkou je však sedmipalcový dotykový displej. Menu je rozděleno tak intuitivně, jak je může, snadno se v něm rozientují i ti, kteří se považují za technologické antitalenty. Teď je možné S-Cross spárovat přes prvky konektivity i s mobilním telefonem.

reklama
Řidičova zóna
Přístrojová deska má jednoduché členění, řidič se tu zabydlí během prvních pár kilometrů. Tvrdších materiálů tu je víc, ale vše působí odolně. Řidič sedí skutečně vysoko, což se ale líbí jak ženám…
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus