ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Suzuki Alto
23. října 2010

Suzuki Alto patří mezi miniauta v pravém slova smyslu, i když disponuje dvěma páry dveří. Pohodlně sveze dva cestující na předních sedadlech, ale na těch zadních se usadí pouze děti a objem kufru je nejmenší mezi konkurenty. Míří tak především na důchodce a úplně nejmladší řidiče - tedy lidi, kteří shánějí nové auto za co nejvýhodnější cenu a kromě sebe toho moc nepotřebují převážet.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Ondřej BěhalOndřej Běhal

Suzuki Alto patří mezi miniauta v pravém slova smyslu, i když disponuje dvěma páry dveří. Pohodlně sveze dva cestující na předních sedadlech, ale na těch zadních se usadí pouze děti a objem kufru je nejmenší mezi konkurenty. Míří tak především na důchodce a úplně nejmladší řidiče - tedy lidi, kteří shánějí nové auto za co nejvýhodnější cenu a kromě sebe toho moc nepotřebují převážet.

Vzhledem k neuvěřitelně zábavným jízdním vlastnostem v zatáčkách a horšímu komfortu při překonávání nerovností bych ho doporučoval spíš juniorům než seniorům.

Alto sice nepatří mezi ta úplně nejlevnější auta, ale poměrem ceny a výbavy se k řadí k nejvýhodnějším vozům na trhu.

Litrový tříválec je podle údajů výrobce jedním z nejúspornějších benzinových motorů mezi pětidveřovými auty, kterému navíc nechybí živost ve vyšších otáčkách. Jako hendikep ale může někdo vnímat fakt, že se auto nabízí pouze s jedinou motorizací a jediným stupněm výbavy téměř bez možnosti individualizace.

Suzuki Alto se na český trh dováží až z Indie. Prodává se od srpna 2010.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Alto sice nemá tak líbivý kukuč jako třeba malí Kolíňáci, ale originalita a zajímavost mu nechybí.

Dojem z vnitřku trochu sráží záplava laciných, tvrdých a většinou šedivých plastů, ale tvary přístrojové desky se také rozhodně nedají označit za nudné.

Špatným odhlučněním kabiny Alto zapadá mezi ostatní miniauta, při testu se občas ozývalo z přístrojové desky mírné rezonování. Chod benzinového tříválce způsobuje hlavně na volnoběh vibrace pedálů nebo dveří.

Příjemně mne překvapil poměrně tlumený zvuk zavírání dveří.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Maximálně jednoduchá. Pár věcí jsem tady postrádal. Šířka interiéru Suzuki Alto patří mezi vůbec nejmenší. Hůře je na tom pouze Chevrolet Spark. Znamená to, že dva širší cestující vpředu se k sobě…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus