ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Subaru Legacy Kombi
6. dubna 2013

Pohodlné a prostorné velké kombi se stálým pohonem všech kol – takové je Subaru Legacy.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Ondřej BěhalOndřej Běhal

Pohodlné a prostorné velké kombi se stálým pohonem všech kol – takové je Subaru Legacy.

Mezi jeho další klady patří povedená automatická převodovka CVT na principu variátoru nebo skvělý podvozek nabízející pohodlí i vynikající jízdní vlastnosti v zatáčkách.

Jako nevýhodu vidím kromě některých řešení v řidičově zóně absenci možnosti dovybavit si auto příplatkovými prvky, což ale částečně kompenzují bohatě vybavené a vhodně odstupňované výbavové linie.

Auto by mohlo oslovit manažery, kteří mají rádi aktivní víkendy, nebo dobře situované rodiny.

Aktuální generace Subaru Legacy Kombi se na českém trhu prodává od konce roku 2009 a dováží se z Japonska.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Osobně se mi líbí „nákladní“ varianta víc než sedan, její záď mi přijde přitažlivější a zajímavější. Přesto patří Subaru Legacy mezi konzervativnější kombíky.

Přístrojová deska má ostře řezané rysy, pěknou grafiku i barvy. Pořád je to ale typické subaru – z ostatních míst kabiny dýchá stará (a pro spoustu lidí dobrá) japonská škola typicky vonících šedých plastů a na první pohled měkkých sedadel.

Dveře už mají na rozdíl od minulé generace rámy, což ubralo na výjimečnosti, ale přidalo na akustické pohodě. O tom svědčí i jejich tlumené zavírání. Všechny plasty na přední desce jsou tvrdé, i přesto na mě auto působí kvalitním dojmem. Ani při hodně ostré jízdě nikde nic nedrnčelo a nevibrovalo.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Na první pohled se tváří prostorně, přehledně a srozumitelně. Ovládání některých funkcí je ale odlišné od většiny ostatních aut a pro mě ne vždy zcela ergonomické neboli intuitivní. Například pal…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus