ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Renault Mégane Grandtour 2020
30. července 2021

Renault Mégane Grandtour prodělal facelift, který na první pohled není tak úplně vidět. Na ten druhý se ale z upravených detailů složí obrázek povedeného kombíku nižší střední třídy, které ocení rodiny toužící po komfortním svezení.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
Jan MarkovičJan Markovič

Renault Mégane Grandtour prodělal facelift, který na první pohled není tak úplně vidět. Na ten druhý se ale z upravených detailů složí obrázek povedeného kombíku nižší střední třídy, které ocení rodiny toužící po komfortním svezení.

Renault Mégane se ve čtvrté generaci prodává na českém trhu od roku 2016, v roce 2020 přišel čas na facelift. Ten přinesl lehké změny exteriéru, interiéru a také nové motorizace pod přední kapotou včetně hybridního provedení. Bát se ale nemusí ani zastánci benzinu a nafty.

Auto láká solidní standardní výbavou a komfortním jízdním projevem. Původní atmosférický motor 1.6 Sce i starší tříválce 1.2 TCe nahradila nová generace přeplňovaných motorů 1.3 TCe a i v základní verzi 103 kW jezdí výborně.

Renault Mégane Grandtour bychom doporučili tříčlenné rodině, které bude vyhovovat průměrná nabídka místa v kabině, kterou zachraňují praktické detaily v kufru.

Renault Mégane Grandtour po faceliftu jsme poprvé otestovali s motorem TCe 140 v kombinaci s manuální převodovkou, který aktuálně slouží jak základní motorizace.

V červenci 2021 jsme pak testovali vrcholné benzinové provedení TCe 160 spojené s automatickou převodovkou a sportovně střiženou výbavou R.S. Line.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Čtvrtý Renault Mégane Grandtour sází mimo jiné i na přitažlivý vzhled a facelift tento fakt ještě podtrhl. Na první pohled se toho mnoho nezměnilo, na ten druhý je ale už zřejmé, že se auto posunulo do modernější podoby poměrně zdařile.
Proměnou prošla příď, která dostala výraznější přední nárazník i novou masku chladiče. Ta spojuje vůz třeba s menším Cliem a působí agresivněji.
Přibyly i full-LED světlomety, které se začínají v kategorii nižší střední třídy poměrně rychle rozšiřovat. Mégane je má v základu.
V základu jsou ale stále ocelové disky velikosti 16“, lité dostanete v paketu a ve výbavě Intense. V ní byl i testovaný kousek, za tyto disky ve velikosti 17“ se připlácelo. Pro R.S. Line jsou 17“ kola základem ale v černém designu.

A nebo si můžete připlatit za tyto parádní 18" disky, které zkrášlovaly náš testovací model právě ve výbavě R.S Line v červenci 2021.
Mírnou změnou prošla i záď, diody jsou nyní v základu a mají jednolitou červenou barvu. Dříve zadní brzdovky doplňovala bílá plocha couvacích světel.
V kabině proběhlo změn ještě více a je dobrou zprávou, že byly vždy jen k lepšímu. A nejde jen o vzhled, ale i o ovládání, které je díky nim konečně přívětivější. To se už ale dozvíte v další kapitole.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Na palubě se budete cítit dobře. Posez za volantem je tak akorát. Výhled šikmo vpřed je v pořádku, sloupky nejsou příliš tlusté, i když se to z tohoto úhlu může zdát. Nic se za ně neschová. Klasic…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus