ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Modernizovaný Renault Clio RS
22. září 2016

Šestnáctistovka dopovaná turbem místo atmosférického dvoulitru pod kapotou. Automatická dvouspojková převodovka místo klasického ručního řazení. Pětidveřová karoserie místo třídveřové. Nová generace sportovní verze Renaultu Clio se proti předchůdci změnila.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
Modernizovaný Renault Clio RS
reklama
Ondřej BěhalOndřej Běhal

Šestnáctistovka dopovaná turbem místo atmosférického dvoulitru pod kapotou. Automatická dvouspojková převodovka místo klasického ručního řazení. Pětidveřová karoserie místo třídveřové. Nová generace sportovní verze Renaultu Clio se proti předchůdci změnila.

Novinky se budou líbit řidičům, kteří by dříve o koupi výkonného malého hatchbacku asi neuvažovali. Zato majitelé předchozí generace Clia RS a milovníci syrového sportovního ježdění Renault za změny spíše kritizují.

V porovnání s ostatními sportovními verzemi malých hatchbacků nové Clio RS vyniká dynamikou a nepotěší kvalitami řazení.

Podvozek umí pekelně rychle projíždět táhlé zatáčky, v těch sevřenějších ho trápí nedotáčivost.

Renault Clio RS (Renault Sport) čtvrté generace se na českém trhu prodává přibližně od poloviny roku 2013. V roce 2016 prodělal modernizaci, po níž jsme ho zatím nezkoušeli. Proto nabízíme odkaz na recenzi předchozí verze.

¾ zepředu doprava¾ zezadu doleva
reklama
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus