ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test modernizovaného Renaultu Captur
26. května 2017

Kříženec hatchbacku, víceúčelového vozu MPV a auta do terénu se dostal do poloviny svého životního cyklu. To znamená facelift. Ten přinesl hlavně hodně nové výbavy, luxusní verzi Initiale Paris a také lehkou úpravu vzhledu, která ho víc posunula k většímu SUV Kadjar.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Jan MarkovičJan Markovič

Kříženec hatchbacku, víceúčelového vozu MPV a auta do terénu se dostal do poloviny svého životního cyklu. To znamená facelift. Ten přinesl hlavně hodně nové výbavy, luxusní verzi Initiale Paris a také lehkou úpravu vzhledu, která ho víc posunula k většímu SUV Kadjar.

Renault Captur je univerzální auto pro každodenní jezdění za prací i zábavou, po městě nebo venkově. Hodí se i na delší cesty a tak se bude líbit hlavně mladým rodinám bez dětí nebo s jedním potomkem. Velký potenciál má i u žen. Naopak se nehodí pro ty, kteří to myslí s jízdou v terénu vážně. Jeho vzhled po faceliftu je ještě více „do SUV“, ale to neznamená, že u něj najdete pohon všech kol nebo jakoukoliv výbavu pro off-road. Není to ani žádný rychlích.

Facelift přinesl drobné změny, nové barevné kombinace v kabině i exteriéru. Celkově auto působí svěžeji. Novinkou je luxusní verze Initiale Paris, kterou mají právě větší sourozenci Capturu. Tu jsme během prvních jízd testovali a můžete se o ní dočíst víc v sekci věnované designu.

Faceliftovaný model se na českém trhu prodává od jara roku 2017.

reklama

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Facelift jako obvykle přinesl drobné změny designu, které jsou patrné na autě snad na první pohled.

Nejnápadnější je maska chladiče navazující přímo na světlomety. Design mřížky se mění podle verze, varianta Initiale Paris má chromové plošky, které ji dozdobují.

Nově je možné pořídit si světlomety s kompletní LED technologií, což nejen zlepšuje osvětlení vozovky před autem, ale mění i vzhled samotných svítilen.

Přibyly také diody pro denní svícení, které nově obkružují mlhovky na předním nárazníku. Auto tak víc připomíná velký Renault Kadjar nebo nejnovější model Koleos.

Čirá brzdová světla mají jasnou strukturu a jsou pěkná na pohled. Samozřejmě také využívají diodovou techniku.

Pokud sáhnete hluboko do peněženky a připlatíte si za top výbavu Initiale Paris, bude auto o tomto kroku patřičně informovat vaše okolí. Nápisy se nachází na několika místech karoserie.

A dokonce i na lesklém prahu dveří.

Captur po faceliftu přichází s novými barevnými možnostmi. Novinkou jsou oranžová Atacama, modrá Ocean a černá Améthyste (právě pro verzi Initiale Paris). Nový je také odstín střechy šedá Platine. Celkem je k dispozici 30 různých kombinací.

Velmi povedený je také interiér, který nabízí nové potahy sedadel.

Ve variantě Initiale Paris samozřejmě najdete kůži. V testovaném voze ladila pěkně s odstíny karoserie.

Rozhodně bychom se ale nestyděli ani za látkové provedení u levnějších verzí, které je velmi příjemné na pohled i dotek.

Nové designy přináší také kola.

Francouzi jsou pyšní na design a myslím, že Captur se poměrně povedl. Rozhodně nevypadá jen jako Clio na zvýšeném podvozku.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Útulná a pocitově mnohem méně stísněná než u Clia nebo Clia Grandtour, i když na první pohled vypadá přístrojová deska úplně stejně. Jenže čísla hovoří jasně. Sedí se tu o 10 cm výš a v loktech jsem…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus