ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Renaultu Captur
26. května 2020

Renault Captur je nejoblíbenější malé SUV v Evropě. Není proto divu, že se Francouzi rozhodli ve druhé generaci předvést to nejlepší. Nabídli více prostoru, lepší svezení a také výbavu. Pokud patříte mezi fanoušky městských crossoverů, pak jste na správné adrese.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
Jan MarkovičJan Markovič

Renault Captur je nejoblíbenější malé SUV v Evropě. Není proto divu, že se Francouzi rozhodli ve druhé generaci předvést to nejlepší. Nabídli více prostoru, lepší svezení a také výbavu. Pokud patříte mezi fanoušky městských crossoverů, pak jste na správné adrese.

Renault Captur se musí potýkat s velkou konkurencí. Na českém trhu je na druhém místě za bestsellerem Peugeotem 2008. Třetí je Škoda Kamiq. A jsou to i další rivalové, protože o nejdostupnější SUV na trhu je jednoduše zájem. Captur v minulé generaci dlouho patřil k nejlevnějším crossoverům, to už v té nové ně vždy platí.

Vzhledem k tomu, že vůz mírně narostl a hodí se nejen pro cesty po městě, můžeme ho doporučit jako rodinné auto pro méně náročné cestovatele. Zvládne i menší děti, klidně dvě.

Nový Renault Captur jsme v dubnu 2020 testovali poprvé. K testu jako první dorazil benzinový motor TCe 130 GPF s automatickou převodovkou ve vyšší ze dvou výbav Intes a několika příplatky.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Nový Captur je o něco větší než jeho předchůdce. Nově sedí na modulární platformě CMF-B. Tu má společnou s Renaultem Clio, což bude patrné hlavně v kabině nebo v nabídce motorů. Už méně patrné ale je, že se o ní dělí i s dalším zajímavým crossoverem, který měl v Evropě také silné slovo – Nissanem Juke druhé generace. Ale pojďme na Francouze.
Captur i stylově vychází z Clia, má ale masivnější příď, což mu opticky přidává na svalnatosti.
Pěkná jsou full-LED světla. Ta už dostanete v základní výbavě Zen, ve vyšší výbavě Intens (na obrázku) pak mají ještě stylovější tvar písmene C.
Brzdová světla jsou samozřejmě také do tvaru C a z diod.
Velké nápisy se jménem modelu se dnes nosí. Má ho Kamiq, proč ne Captur? Uprostřed loga se skrývá kamera k couvání.
Hezkým detailem jsou žábry na boku, jejich praktický dopad je nulový, jde jen o design.
Totéž se dá říci o výřezech, které jsou zaslepené a rozhodně neslouží k chlazení předních brzd.
V základní výbavě dostanete 17“ kola z oceli, ve vyšší pak 17“ litá. Toto je přední kolo, zadní disk pod sebou skrývá bubnové brzdy. V roce 2020!
Pojďme ale do kabiny. Ta v sobě ukrývá řadu povedených a menší množství i méně podařených detailů.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Pokud budeme Captur porovnávat s novým Cliem, pak se za volantem cítíme stále jako v malém autě. Sezení výš ale poskytuje lepší přehled nad okolním provozem. A sloupky nejsou z těch tlustých i tak …
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus