ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Range Roveru Evoque
27. listopadu 2019

Když se na silnici poprvé objevil Range Rover Evoque, stal se z něj bestseller. Bez nadsázky se dá říci, že pomohl zachránit značku. Teď, po dlouhém čekání, je čas na novou generaci. Je to zase sázka na jistotu?
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
Jan MarkovičJan Markovič

Když se na silnici poprvé objevil Range Rover Evoque, stal se z něj bestseller. Bez nadsázky se dá říci, že pomohl zachránit značku. Teď, po dlouhém čekání, je čas na novou generaci. Je to zase sázka na jistotu?

Nový Range Rover Evoque adoptoval design většího modelu Velar. Je to patrné na mnoha místech. Zároveň se ale jen lehce posunul. Přitom využívá nové šasi, které přineslo větší tuhost vozu, ale i prostornost uvnitř, což ocení ti, kteří by jej chtěli jako jediné auto do rodiny.

Nová generace Range Roveru Evoque už je tu tak nejen pro bohaté individualisty, ale i pro jejich mladé rodiny. V listopadu 2019 jsme testovali model se středně silným benzinovým motorem.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Podívejte se na něj. To je nový Range Rover Evoque! Nevěříte? Tak se podívejte blíž. Ano, je velice těžké rozeznat od sebe starou a novou generaci auta, které se jen lehce posunulo kupředu. Alespoň z hlediska designu. Evoque vyspěl, má hladší tvary, více připomíná větší Velar, který v portfoliu značky zasel nový vzhledový směr.

Jsou tu z něj například kliky dveří, které se zasouvají dovnitř.

Nebo části přídě, jako například „žábry“ na nárazníku, které můžete stejně jako ve Velaru mít v provedení připomínajícím měď.

Rozměrově se auto změnilo jen minimálně, tu nějaký centimetr přibyl, jinde zase ubyl. Auto jako takové ale stojí na nové platformě, kterou Land Rover nazývá Premium Transverse Architecture, která sice nezměnila proporce vozu, ale zato umožnila instalaci hybridních systémů. O tom ale až v sekci motorů.

Podívejme se ještě dovniř. Jestliže Evoque připomínal větší Velar zvenčí spíš jen částečně, uvnitř je to úplně jiná písnička. Palubní deska je prakticky totožná, vynikne to zejména v lepších provedeních, ve kterých je zdobena dvoubarevnou kůží, tmavší na vrchu a světlejší dole.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Volant s dotykovými plochami na ramenech, které umí měnit svou funkci podle režimu, má na vnitřní straně perforaci, zvenčí věnce pak hladkou kůži, což úplně nedává smyl. Potí se vám přece dlaně. Pěk…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus