ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test modernizovaného Peugeotu 508 SW
2. prosince 2014

Komfortní a pohodový manažerský kombík se skvěle odhlučněnou kabinou a úspornými motory - to je Peugeot 508 SW.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Ondřej BěhalOndřej Běhal

Komfortní a pohodový manažerský kombík se skvěle odhlučněnou kabinou a úspornými motory - to je Peugeot 508 SW.

Auto potěší hlavně řidiče, pro které noblesa a útulnost znamenají více než rychle projetá zatáčka. Mezi jeho poklady také paří solidně velký zavazadlový prostor s množstvím praktických vychytávek.

Největší slabinou jsou jízdní vlastnosti v zatáčkách, které se jen těžko testují, protože se do řízení neustále plete často zasahující stabilizační systém. Zatím jsem ale netestoval verzi GT, která se má chlubit sportovnějším podvozkem.

Peugeot 508 SW se vyrábí ve francouzském Rennes a v Česku se nabízí od února 2011. V roce 2014 prodělal modernizaci.

reklama

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Modernizace v roce 2014 vizáži auta podle mne prospěla.

Týká se hlavně přídě. Zde vidíte přímé porovnání verze před faceliftem (vlevo) a po něm. Fotky zvětšíte kliknutím na ně stejně jako všechny ostatní v testu.

Novinka podle mne vypadá díky výraznější mřížce v nárazníku, a jiným tvarům světlometů výrazněji, moderněji a elegantněji.

Testované provedení disponovalo krásnými LED světlomety (standard nejvyšší výbavy GT) s adaptivním dálkovým svícením.

Zbytek auta modernizace příliš nezměnila. Proporce z bočního pohledu nemají chybu, líbí se mi ladná začištěná záď.

Uvnitř sice nepřevládá prvoplánovitá líbivost, ale všechny dojmy rychle převálcovalo nadšení z hmatové kvality materiálů (téměř všechny plasty jsou měkčené), tlumeného chodu ovladačů i tlačítek a celkově útulné voňavé atmosféry.

Nadchl mne zvukový komfort kabiny.

Na rozdíl od provedení před faceliftem jsem neměl při přejíždění nerovností pocit, že by se karoserie auta kroutila a otřásala, nezaznamenal jsem ani žádné pazvuky.

A to jsem testoval verzi s velkou efektní panoramatickou střechou (standard od výbavy Allure), která podobné neduhy často způsobuje.

Trochu kontroverzní jsou zvukomalebná upozornění na nepřipoutání. Řidič je raději poslouchá, než aby se připoutal. Velmi zajímavé jsou i ostatní výstražné zvuky, například ty, které upozorňují na zapomenutí aktivace parkovací brzdy.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Prostorná, útulná, noblesní. Peugeotu 508 zůstala i po modernizaci v porovnání s konkurenty o něco vyšší poloha za volantem, což potěší ženy a vůbec všechny řidiče menších postav, ale nenadchne sp…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus