ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Opelu Insignia Country Tourer
29. prosince 2017

Nová a poměrně vydařená Insignia se dočkala po běžném kombi v roce 2017 také další varianty v podobě outdoorově založeného modelu Country Tourer. Ten nabízí zvýšený podvozek, plastovou ochranu do terénu a také vlastní specifickou výbavu.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Jan MarkovičJan Markovič

Nová a poměrně vydařená Insignia se dočkala po běžném kombi v roce 2017 také další varianty v podobě outdoorově založeného modelu Country Tourer. Ten nabízí zvýšený podvozek, plastovou ochranu do terénu a také vlastní specifickou výbavu.

Kromě několika specifických prvků je Insignia shodná s kombíkem. Má ovšem jednodušší nabídku motorů. Bude lákat hlavně manažery a podnikatele, kteří rádi tráví svůj víkendový čas s rodinou v přírodě nebo prostě na výletech. S tím jim pomůže prostorný kufr i interiér.

Hlavní konkurentem bude v této kategorii také velmi dobře známý Volkswagen Passat Alltrack. Insignia je ale samozřejmě levnější než podobně zaměřený luxusní vůz Audi A4 allroad quattro. Do boje se tak může pustit třeba ještě se Subaru Outback. Této třídě se říká „allroady“.

Pokud chcete podrobnější popis modelu Insignia, podívejte se náš letní test, který najdete pod tímo odkazem.

reklama

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Zásadní změnou, kterou možná nepostřehnete na první dobrou, je zvýšení světlé výšky. Jde o 25 mm, což není mnoho, ale v lehkém terénu to vozu může prospět.
Specialitou je také plastové obložení, tak jak bývá u allroadů zvykem. V základu najdete už osmnáctipalcové disky.

Country Tourer je výbava sama pro sebe, i tak ale zůstalo místo na celou řadu příplatků, i když jejich seznam není tak dlouhý jako u Sports Toureru. Připlatit můžete třeba za full-LED světlomety, v základu jsou Bi-Halogeny s LED pro denní svícení.

Za čalounění kůží se připlácí, hnědá Brownstone s perforací se dodává za příplatek spolu s masážními sedadly AGR vybavenými ventilací i vyhříváním.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Za volantem se v jiných provedení sedí poměrně nízko, 25 milimetrů navíc není pocitově žádná velká změna a tak se budete cítit sportovněji i tady. Opel jde s dobou a klasický budík nahradil disple…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus