ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Nissanu Pulsar
24. listopadu 2014

Nissan se modelem Pulsar po několikaleté absenci vrátil mezi hatchbacky nižší střední třídy neboli auta velikosti a tvaru Volkswagenu Golf.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Ondřej Běhal

Nissan se modelem Pulsar po několikaleté absenci vrátil mezi hatchbacky nižší střední třídy neboli auta velikosti a tvaru Volkswagenu Golf.

Nový Nissan Pulsar láká především na prostornost interiéru v podélném směru, papírově úsporné motory, komfortně naladěný podvozek a rozumný poměr ceny a výbavy.

Rozhodně by si jej neměli pořizovat řidiči se sportovním stylem jízdy, kvůli malé šířce v oblasti loktů na předních sedadlech nevyhoví ani obézním nebo nasvaleným párům a podle mne nezaujme ani ty, kdož si potrpí na styl a výrazný design.

Oslovit by mohl například starší páry nebo rodiny, které nemají potřebu stěhovat větší množství nákladu. Umím si ho představit i jako firemní auto.

Nissan Pulsar se na českém trhu prodává od podzimu 2014.

reklama

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Ničím mne neurazil ani nenadchnul, vzhledově nejde o příliš výrazné auto, což může být na škodu u mladších zákazníků, ale neodradí ty starší.

Nissan asi schválně vytvořil pomocí Pulsaru protipól designově odvázaného malého křížence několika automobilových kategorií Juka a většího uhlazeného a líbivého Qashqaie. Pulsar sice křivek Qashqaie částečně využívá, připadá mi ale konzervativnější.

Přitom jsem testoval nejvyšší výbavu Tekna se sedmnáctipalcovými litými koly, tedy v rámci nabídky Pulsaru vyšperkované auto za více než půl milionu korun.

Také interiér Pulsaru jeho návštěvníkům vzrušením puls příliš nezvýší, jednoduchý, konzervativní a trochu nudný přístup se prosazuje i tady.

Neměl jsem ani dojem velké kvality. Plasty na přístrojové desce jsou většinou tvrdé a hlučné na poklep. Některé přístroje jako třeba páčky světel mají hlasitý a docela zatuhlý chod. Odhlučnění kabiny bych u testovaného auta s naftovým motorem hodnotil jako průměrné.

Na druhou stranu jsem se u zkoušeného vozu nesetkal s pazvuky nebo vibracemi. Vždyť také šlo o úplnou funglovku.

reklama
Řidičova zóna
Nastavil jsem si sedadlo řidiče do nejnižší polohy, přesto jsem se nacházel docela vysoko. To přispívá k dobrému výhledu z auta, který ale jinak tvar karoserie zejména v oblasti sloupků moc neus…
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus