ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Mitsubishi Space Star
4. prosince 2018

Jeden z nejdostupnějších nových vozů na českém trhu - to je Mitsubishi Space Star.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
Ondřej BěhalOndřej Běhal

Jeden z nejdostupnějších nových vozů na českém trhu - to je Mitsubishi Space Star.

Jde o pětidveřový malý hatchback, v rámci této kategorie je to však s délkou 3,8 m koncem roku 2018 nejkratší auto. Přesto ho neřadíme o kategorii níž, protože je výrazně delší než všechny minivozy. Měřeno škodovkami, jde o vůz s rozměry mezi Citigo a Fabií.

Mezi konkurenční výhody Mitsubishi Space Star v porovnání s ostatními vozy velikosti Škody Fabia patří kromě nízké ceny i pohodlný podvozek, který si poradí s většinou nerovností. Líbila se nám i grafika příplatkového dotekového displeje multimediálního systému.

Slabinou je lenost základního litrového motoru, nekultivovanost a hlučnost o něco silnější testované dvanáctistovky nebo velké náklony karoserie v zatáčkách.

Zákazníky si podle nás Space Star najde hlavně mezi staršími motoristy, nejčastěji páry. Jde totiž o vůz s velmi nekomplikovanou obsluhou.

Mitsubishi Space Star se v Česku prodává od druhé poloviny roku 2018, ale nejde o novinku. Auto se na různých trzích vyrábí od roku 2012, v roce 2016 absolvovalo poslední modernizaci. Do Česka se dováží z Thajska.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Úvodem je nutné zmínit, že testované auto bylo v nejvyšší výbavě, a navíc vyšperkované spoustou chromovaných příplatkových doplňků. Základní provedení by asi působilo mnohem chudším dojmem.

Vizáž Mitsubishi Space Star je taková dobrácky boubelatá. Takový design frčel před lety a v době ostře řezaných hran nepůsobí úplně nejmodernějším dojmem.

To samé platí i o interiéru plném tvrdých tmavých plastů hlasitých na poklep. Trochu jako zjevení působí příplatkový barevný dotekový displej na vrchní části středového sloupku, který odpovídá soudobým trendům.

V testovaném autě se mi líbily i tlustě chromované ovladače klimatizace nebo vnitřní kliky.

I když jsou plasty tvrdé, nezaregistroval jsem žádné pazvuky z nich vycházející.

Zato jsem v kabině velmi výrazně zaznamenal rachot motoru. Mitsubishi Space Star je na místě řidiče jedním z nejhlučnější aut, která jsem v posledních letech testoval. Hodně jsem slyšel nejen pohonnou jednotku, ale také vzduch obtékající auto. Aerodynamika není nic moc.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Mitsubishi Space Star je sice malé auto, ale za jeho volantem jsem se cítil trochu jako v SUV. Velmi vzdušně. A to přesto, že šířka v loktech je na poměry malého hatchbacku podprůměrná. Sedadlo ři…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus