ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Mitsubishi Eclipse Cross
23. srpna 2018

Mitsubishi už dávno není značkou sportovních aut, ale zejména výrobcem vozů kategorie SUV. Eclipse Cross alespoň svým jménem a vzhledem tyto dva zcela odlišné typy automobilů spojuje.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
Ondřej BěhalOndřej Běhal

Mitsubishi už dávno není značkou sportovních aut, ale zejména výrobcem vozů kategorie SUV. Eclipse Cross alespoň svým jménem a vzhledem tyto dva zcela odlišné typy automobilů spojuje.

Právě design je nejsilnější stránkou dalšího (vedle modelu ASX už druhého) přírůstku mezi kompaktní rodinná SUV. Atraktivní vzhled karoserie a špičková bezpečnost vyjádřená vynikajícím výsledkem v nárazových testech Euro NCAP jsou výhodami při porovnání s konkurencí.

Naopak nevýhody představuje zejména malý zavazadlový prostor v základním uspořádání a vysoká spotřeba benzinového turbomotoru v kombinaci s automatickou převodovkou typu CVT a pohonem všech kol.

Mitsubishi Eclipse Cross se nabízí buď s pohonem předních, nebo všech kol. Při uvedení na trh jej nešlo pořídit s jiným motorem než benzinovým 1.5 Turbo.

Kupovat si jej podle mne budou zejména páry a menší rodiny, která nenajezdí velké porce kilometrů. Na rozdíl od praktičtějšího a cenově dostupnějšího modelu ASX si Eclipse Cross pořídí lidé, kterým jde více o styl.

Mitsubishi Eclipse Cross se na českém trhu prodává od konce roku 2017.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Spojení SUV a kupé patří budoucnost, jak naznačují studie budoucích elektromobilů s pohonem všech kol.

Mitsubishi se podle mě podařilo postavit velmi pohledné, výrazné a originální auto, jehož karoserie v sobě zdařile spojuje robustnost, sportovnost a styl.

Také design přístrojové desky a interiéru auta je asi to nejlepší, co zatím značka Mitsubishi představila, i když v porovnání s konkurenty o nic speciálního nejde. Přístrojová deska už působí spíše klasicky než moderně, některé ovladače patří svým vzhledem ještě do minulého století.

Testovali jsme vůz v nejvyšší výbavě Instyle. Základní verze Inform s plastovým volantem, vnitřními klikami bez chromování a klasickým rádiem místo obrazovky multimediálního systému ovládaného přes touchpad bude určitě působit chudším dojmem.

Přístrojovku standardně tvoří z velké části měkčené plasty, ale když na ní testmen poklepe, tak to nezní moc tlumeně. Při přejíždění nerovností se občas v interiéru ozývaly pazvuky a byly cítit vibrace.

Odhlučnění patří k podprůměru, zejména od předních kol.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Za volantem Mitsubishi Eclipse Cross se sedí i nejnižší poloze sedadla řidiče vysoko - jako v pravém SUV. U spojení SUV a kupé bychom čekali spíše horší výhled, ale opak je pravdou. V tomto smě…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus