ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Mitsubishi Outlander
22. července 2014

Mitsubishi Outlander zůstává i ve své třetí generaci především velkým rodinným autem schopným zvlášť ve verzi s pohonem všech kol suverénního pohybu i mimo asfaltové silnice.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Ondřej BěhalOndřej Běhal

Mitsubishi Outlander zůstává i ve své třetí generaci především velkým rodinným autem schopným zvlášť ve verzi s pohonem všech kol suverénního pohybu i mimo asfaltové silnice.

Jde o středně velké auto kategorie SUV, které může mít poháněnou buď přední nápravu, nebo obě dvě. Prostorný interiér nabízí v základu pět a v lepších stupních výbavy až sedm míst pro cestující.

Zlepšily se některé věci, které jsem kritizoval u předchozí generace - například řízení nebo konstrukce třetí řady sedadel.

Nejsilnější stránku Outlanderu v porovnání s konkurencí představují podle mne jízdní vlastnosti. Naopak slabinou podle mne bude laciněji působící interiér s nepříliš atraktivní přístrojovou deskou.

Mitsubishi Outlander třetí generace se na českém trhu prodává od podzimu roku 2012. V roce 2014 došlo k faceliftu, který se dotkl hlavně karoserie auta. Základní fotky pod každou kapitolou už patří k nové verzi.

Od června 2014 se prodává také verze PHEV - kříženec elektromobilu a hybridu, takzvaný plug-in hybrid.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Zklamání nad vizáží třetí generace Outlanderu netajili ani někteří lidé od Mitsubishi. Příď minulého modelu s dominantní "tlamou" masky chladiče vyzařovala agresivitu a působila mnohem výrazněji než relativně decentní chromované linky, které byly hlavním motivem tváře Outlanderu třetí generace. Mě se novinka zepředu líbila, což o zádi napsat nemůžu.

Každopádně modernizace v roce 2014 vrátila Outlanderu část výraznosti a agresivity druhé generace. Posuďte sami. Vlevo Outlander před faceliftem, uprostřed po něm a úplně vpravo ještě mírně odlišný plug-in hybrid, tedy verze PEHV. Fotky si můžete zvětšit kliknutím na ně stejně jako všechny ostatní v testu.

Přístrojová deska sice na první pohled nevypadá špatně, jenže delší používání odhalí, že péče o detail nepatří mezi nejsilnější stránky Japonců. Vrchní část palubky se sice oblékla do měkčeného plastu, ale zvonivé poklepání na něj prozradí, že jde jen o slupku na tvrdém jádru. Dojem kvality nebudí ani křaplavý zvuk zavírání schránky před spolujezdcem nebo chod některých tlačítek, která navíc nemají vždy ideální tvary na prsty. Většina konkurentů působí luxusněji.

Na obranu testovaných outlanderů ale musím říct, že v jejich interiéru nic nevrzalo ani nerezonovalo.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Nový Outlander se v okolí řidiče poučil z některých chyb předchozího modelu a ponechal si jeho výhody, pár nepříjemností ale zůstává. Volant se dá nově nastavovat nejen výškově, ale i podélně, což…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus