ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Mercedesu-Benz GLS 350 d 4Matic
16. srpna 2016

Mercedes-Benz GLS patří mezi největší SUV na českém trhu. A také je tu velmi oblíbený. Přitom pod kapotou najdete jen jediný naftový motor, zbytek jsou silné a benzinové jednotky. Své posádce dokáže nabídnout maximální možný prostor a komfort pro sedm. Proto ho často volí bohaté rodiny.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Jan MarkovičJan Markovič

Mercedes-Benz GLS patří mezi největší SUV na českém trhu. A také je tu velmi oblíbený. Přitom pod kapotou najdete jen jediný naftový motor, zbytek jsou silné a benzinové jednotky. Své posádce dokáže nabídnout maximální možný prostor a komfort pro sedm. Proto ho často volí bohaté rodiny.

Stuttgartská automobilka proměnila názvosloví některých svých modelů, týká se to právě i jejího největšího SUV. Z Mercedesu GL se stal GLS. Po necelých čtyřech letech druhé generace také přišel čas na drobný facelift. Auto dostalo i automatickou převodovku s devíti stupni.

Jeho hlavní předností je komfortní svezení, velikost, velmi bohatá výbava a prestiž, která jde v ruku v ruce s tak rozměrným vozem. Na trhu moc konkurentů nemá, nejblíže je mu asi Audi Q7.

reklama

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Facelift přinesl na pohled kulatější vzezření a hlavně novou masku chladiče. Ta je ještě výraznější, ať už je to kvůli obrovské trojcípé hvězdě uprostřed, nebo dvěma velkým příčkám po stranách hvězdy.

Světlomety navazují přímo na masku a jsou vybavené LED pro denní svícení. Inteligentní full-LED světlomety si pak lze dokoupit.

Z bočního pohledu vyniknou na testovaném Mercedesu GLS také boční prahy, které jsou rozvněž příplatkové. Moc je ale nedoporučujeme, pokud se je budete snažit při vystupování překročit, stane se, že si o ně budete špinit kalhoty. Zboku nicméně vyniká, jak je GLS obrovským vozem. Zejména, když ho dozdobíte pěknými koly, na výběr jsou tři velikosti 18, 19 a 21 palců.

Nová je také záď, i když zde byly úpravy drobnější. Ty se týkaly hlavně brzdových světel, které opět těží z LED technologie. Zasvěcený člověk rozdíl před faceliftem pozná, ostatní můžou leda hádat.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Řidič sedí vysoko, jakoby na kapitánském můstku. Přesně taková pozice bude všem, kteří touží po velkém SUV naprosto vyhovovat. Palubní deska se oproti předfaceliftové verzi proměnila jen minimálně. …
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus