ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Mercedesu-Benz C fl
21. května 2019

Oblíbený manažerský sedan třídy C prošel v roce 2018 faceliftem. Ten je spíš drobný, ale posouvá povedené luxusní auto na ještě vyšší úroveň. Zejména s naftovým motorem v kombinaci s povedenou devítistupňovou automatickou převodovkou se navíc můžete těšit na velmi dobrou spotřebu.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
Jan MarkovičJan Markovič

Oblíbený manažerský sedan třídy C prošel v roce 2018 faceliftem. Ten je spíš drobný, ale posouvá povedené luxusní auto na ještě vyšší úroveň. Zejména s naftovým motorem v kombinaci s povedenou devítistupňovou automatickou převodovkou se navíc můžete těšit na velmi dobrou spotřebu.

Céčko v aktuální generaci se na českém trhu nabízí od roku 2014, o čtyři roky později proto přišel čas na modernizaci. Ta se nechala volně inspirovat novou generací třídy E, ale nikoliv ve všem. Ani po faceliftu tak například v kabině nenajdete spojené obří obrazovky, které se už dostaly i do nejmenšího modelu značky, tedy do třídy A.

To ale rozhodně nevadí. C se ukazuje jako ideální služební auto. Nejen díky komfortu, který nabízí už od méně vybavených variant, ale i díky kombinaci úsporného motoru s chytrou automatickou převodovkou. Můžete tak jezdit prémiově, ale za velmi rozumnou pořizovací cenu i provozní náklady. I proto hádám, že 99 procent zákazníků nového C budou firmy, které je koupí pro své střední manažery.

Auto jako obvykle nabízí velké množství motorizací, my jsme na test faceliftované verze v květnu 2019 dostali vznětový čtyřválec 220 d kombinovaný s pohonem všech kol 4Matic, který je v této třídě spíš prestižní než praktickou záležitostí.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Deisgn vozu se faceliftem jen mírně posunul. Kdo není opravdu skalním znalce značky s trojcípou hvězdou, jen těžko bude nový model rozeznávat od toho starého. Tady je ale určitá nápověda:
Změnila se například grafika světlometů. Už v nich nenajdete dva výrazné segmenty. Testované auto bylo vybaveno full-LED.
Nemění se ani maska chladiče. Můžete mít opět jednu ze dvou, podle toho, jakou výbavu pro své auto zvolíte. Tato sportovnější se mi ale líbí víc.
Pokud máte velké logo, už není místo na typickou hvězdu stojící na přídi. Je tu jen další malé logo.
Zadní brzdová světla vypadají skvěle.
Zejména v modrém lakování, které na sebe přitahovalo pozornost, vyniknou chromové detaily, jako je logo na zádi.
Povedla se i integrace výfuků přímo do nárazníku.
Auto stálo na 17“ kolech, což se ukázalo jako dobrá volba. Auto výborně žehlilo rozbité povrchy českých vozovek.
Designové změny poznáte více uvnitř než na zevnějšku auta. Novinkou je volant, jsou to ale i displeje. Více se dozvíte v další kapitole.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
V příjemné kabině, která už dávno zapomněla na tradiční barokní tvary a obrátila se směrem k moderně, se odehrály změny hlavně v oblasti technologií. Nejviditelnější novinkou je asi volant. Tento v…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus