ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Hyundaie i20 5dv
11. února 2010

Nástupce modelu Getz představuje v pětidveřovém provedení pro Čechy zajímavou alternativu vůči Škodě Fabia.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Ondřej BěhalOndřej Běhal

Nástupce modelu Getz představuje v pětidveřovém provedení pro Čechy zajímavou alternativu vůči Škodě Fabia.

Zaujme hlavně pětihvězdičkovou bezpečností a výborným poměrem ceny a výbavy. Aktuálně se ale výrazně zúžila nabídka, v ceníku zůstaly pouze hůře a středně vybavené verze se slabšími motory.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Hyundai i20 mne zaujal rozdílností vzhledu jednotlivých výbav, což se ale nyní vzhledem k zúžené nabídce trochu vytrácí.

Každopádně verze Comfort na obrázku bez mlhovek (vzhledově by měla být podobná současné nejvyšší variantě Inclusive Plus) není tak hezká jako Style s mlhovkami (aktuálně se nenabízí) k vidění u třídveřové verze zde a ještě hůře na tom bude Classic, který nemá kliky a zrcátka v barvě vozu.

Uvnitř jsem objevil větší rozdíly. Výbava Style rozbíjela barevnými textiliemi a metalickými dekory převahu tvrdých černých plastů, takže na mě působila útulně a elegantně. Už o stupeň níž u Comfortu jsem ale konstatoval černou nudu.

Zásadně se u jednotlivých výbav a motorizací liší i vzhled řadicí páky.

Také zvuk dveří u levnějších variant mi přišel plechovější než u těch dražších. Tvrdé plasty si občas zavrzaly.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Přehledná, přátelská, těžko hledat zásadnější výhrady. I tady platí, že nejvyšší výbava Style nabízí více komfortu – třeba při ovládání klimatizace a větrání má lepší tlačítka než nižší Comfort. A…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus