ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Hyundaie i30
10. ledna 2010

Výroba v Česku (v Nošovicích), nadprůměrná prostornost v kabině a nízké ceny spojené s nadstandardními zárukami – to byly hlavní trumfy kompaktního Hyundaie i30.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Ondřej BěhalOndřej Běhal

Výroba v Česku (v Nošovicích), nadprůměrná prostornost v kabině a nízké ceny spojené s nadstandardními zárukami – to byly hlavní trumfy kompaktního Hyundaie i30.

Š lo o typické české rodinné auto, které si nedělo ambice poskytovat luxus, sportovní zážitky nebo nejmodernější výkřiky techniky, ale nabízelo slušnou kvalitu a užitnou hodnotu za rozumnou cenu.

Motory patřily dynamikou mezi ty lepší, velikost kufru naopak k těm slabším.

Hyundai i30 se prodával od roku 2007, šlo o technicky spřízněný vůz s modelem Kia cee´d. V polovině roku 2010 došlo k nepříliš zásadní modernizaci, která se ale na vzhledu i technice auta trochu podepsala.

Pokud vás zajímá test aktuálního provedení modelu Hyundai i30 (po modernizaci), klikněte zde.

Máte-li zájem o test první verze vozu Hyundai i30, pokračujte ve čtení testu.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Nenápadný, nepříliš originální a výrazný, ale hlavně zezadu alespoň pro mě docela líbivý kompaktní vůz – takový je Hyundai i30 zvenčí. Kdo jej chce ozvláštnit, může si připlatit 20 000 Kč (kromě základního provedení Start) za paket Sport a dostane něco jako tovární tuning. Testované bílé auto na obrázcích ho nemělo, zato se mohlo chlubit krásnými příplatkovými litými koly.

Také na vzhled interiéru se dá použít podobná charakteristika jako na exteriér. Jak už to u vozů s korejským původem bývá, dojem se hodně liší podle stupně výbavy. Ty dvě základní, Start a Classic, jsou hodně chudé a vnitřek auta bez dekorů nebo čalouněných výplní dveří podle toho působí. Naopak z těch lepších dýchá elegance a útulnost, kvalita materiálů i pečlivost jejich zpracování mě příjemně překvapila.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Jednoduchá, přehledná, vzdušná, elegantní. Přední sedadla mi připadala hlavně na šířku dostatečně rozměrná a příjemně tvarovaná. Ani po několika hodinách nonstop jízdy mě v nich nebolela zád…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus