ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Hondy CR-V v modelovém roce 2015
15. července 2015

Čtvrtá generace Hondy CR-V přijela z linky v britském Swindonu na český trh koncem roku 2012 a stejně jako její předchůdkyně se stala jedním z nejoblíbenějších SUV na českém trhu.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Ondřej Běhal

Čtvrtá generace Hondy CR-V přijela z linky v britském Swindonu na český trh koncem roku 2012 a stejně jako její předchůdkyně se stala jedním z nejoblíbenějších SUV na českém trhu.

Mezi auty zvládajícími kromě asfaltu i lehčí terén patří k větším modelům, řadíme ji do takzvané střední třídy, takže bývá využívána jako rodinný vůz. Nabízí se s pohonem přední nápravy i všech kol. Mezi konkurenty vyniká prostornou a pohodlnou kabinou a parametry naftových motorů.

Modernizace v roce 2015 se zaměřila na nejen na úpravy designu karoserie a interiéru, ale přinesla také nový naftový motor 1.6 i-DTEC 118 kW se dvěma turbodmychadly určený pro pohon všech kol nebo devítistupňovou automatickou převodovku.

Honda CR-V dobře poslouží movitějším rodinám, ale i párům, podnikatelům nebo třeba bohatým ženám, které si chtějí připadat bezpečněji než v sedanu, hatchbacku nebo kombíku.

reklama

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Terénní honda patří i po modernizaci mezi holky, o kterých řeknete, že jsou zajímavé, i když by třeba chtěly slyšet úplně jiná slova.

Facelift v roce 2015 se nejvíc projevil na přídi auta. Ta se opticky rozšířila a vypadá moderněji. Originální propojení nových světlometů a mřížky chladiče vytváří široký úsměv. Zároveň mi nová příď připadá "překřivkovaná" a neklidná. Misí se na ní i spousta materiálů, tvarů a barev. Vlevo najdete fotku před modernizací, vpravo po ní. Zvětšíte je kliknutím na ně stejně jako všechny ostatní v testu.

Modernizace v roce 2015 trochu zastavila zastarávání přístrojové desky. Bavíme se zejména o vozech od třetí výbavy Elegance vybavených dotekovým displejem nové multimediální soustavy Honda Connect. I palubce by ale podle mě prospěly trochu klidnější linie.

Kvalita použitých materiálů patří mezi slušný standard. Nezaznamenal jsem žádné povrzávání při přejíždění nerovností. Trochu ale popraskával středový panel, když jsem se o něj opřel kolenem.

Po faceliftu se zlepšilo odhlučnění kabiny, které patří mezi vozy SUV ke špičce.

reklama
Řidičova zóna
Vzdušná, moderní a téměř ideální z hlediska ergonomie - neboli logiky umístění jednotlivých ovládacích prvků.. I v nejnižší poloze sedadla jsem si se svými 174 cm výšky připadal docela vysoko. Řid…
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus