ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Hondy CR-V
22. května 2012

Velmi dobré motory a převodovky, přátelské prostředí pro řidiče, prostorný a variabilní interiér z něhož sálá kvalita, nadprůměrné jízdní vlastnosti s pohonem všech kol - Honda CR-V toho zájemci o kompaktní SUV nabízí opravdu hodně.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Ondřej BěhalOndřej Běhal

Velmi dobré motory a převodovky, přátelské prostředí pro řidiče, prostorný a variabilní interiér z něhož sálá kvalita, nadprůměrné jízdní vlastnosti s pohonem všech kol - Honda CR-V toho zájemci o kompaktní SUV nabízí opravdu hodně.

Mezi zápory patří jen několik drobností.

Auto dobře poslouží movitějším rodinám, ale i párům, podnikatelům nebo třeba bohatým ženám, které si chtějí připadat bezpečněji než v sedanu či hatchbacku.

Honda CR-V třetí generace přijela na český trh koncem roku 2006. Na přelomu let 2009 a 2010 prošla poměrně rozsáhlou modernizací. Drobné změny týkající se hlavně interiéru a složení výbav proběhly i v modelovém roce 2012. Na obrázcích ho zastupuje červené CR-V.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Přední část auta dostala při modernizaci začátkem roku 2010 výraznější vzhled. Někomu ale může připadat množství křivek na čumáku auta trochu překombinované. Každopádně jde o originální design.

Honda CR-V je uvnitř vzdušné a moderní auto.

Výhradně tvrdé plasty jsou pěkné i příjemné na dotek a dobře zpracované. Jen občas se v tuhých zimách ozývalo z plastových částí kabiny drobné povrzávání.

Dojem kvality navozují tlumené dorazy dveří i chod ovladačů.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Vzdušná a téměř ideální z hlediska ergonomie. Řidič má kolem sebe výrazně nadprůměrné množství prostoru do výšky i šířky. Řadicí páka se navíc nachází na přístrojové desce, takže místo mezi ní a …
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus