ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Fordu Mondeo liftback
4. srpna 2010

Velké auto, které může díky výklopným pátým dveřím fungovat stejně dobře v movitější rodině jako ve firmě pro zaměstnance i manažery. Ford Mondeo liftback vypadá kompaktněji než sedan a kombík, přesto i on délkou patří na samotný vrchol střední třídy. Vzhledem se mu to podařilo dobře zamaskovat. Podvozek nabídne pohodlné cestování i talent na svižné projíždění zatáček. Zásadní slabiny auto nemá. Osobně bych mu asi nejvíc vyčítal poměrně chudou základní výbavu. Za velký počet jinde obvyklých prvků je nutné připlácet.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Ondřej BěhalOndřej Běhal

Velké auto, které může díky výklopným pátým dveřím fungovat stejně dobře v movitější rodině jako ve firmě pro zaměstnance i manažery. Ford Mondeo liftback vypadá kompaktněji než sedan a kombík, přesto i on délkou patří na samotný vrchol střední třídy. Vzhledem se mu to podařilo dobře zamaskovat. Podvozek nabídne pohodlné cestování i talent na svižné projíždění zatáček. Zásadní slabiny auto nemá. Osobně bych mu asi nejvíc vyčítal poměrně chudou základní výbavu. Za velký počet jinde obvyklých prvků je nutné připlácet.

Konkurentů ve střední třídě najdeme jako šafránu, karoserie liftback tam totiž na rozdíl od klasického sedanu disponujícího vzadu pouze výklopným víkem není moc rozšířená. To je ale pro Mondeo výhoda, dává totiž na výběr - existuje v obou provedeních.

Třetí vydání Mondea přijelo na český trh v polovině roku 2007.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Oblečené do karoserie s krátkou splývavou zádí vypadá Mondeo menší než jako klasický dlouhý sedan nebo protažené kombi. To mu dává o něco víc dravosti než sourozencům sázejícím hlavně na eleganci.

Nejlépe Mondeo liftback vypadá v některé z vyšších výbav, když tmavší barva karoserie kontrastuje s chromovanými doplňky, velkými litými koly a rozměrnými světlomety. Bez chromu, předních mlhovek a na šestnáctipalcových kolech se tváří o něco méně světácky.

V interiéru nečekejte žádné designerské vylomeniny, ale ani šedivou nudu. Už od nejnižší výbavy Core mu dodávají sportovní šmrnc rozsáhlé metalické dekory na přístrojové desce a volantu.

Auto na mě zpracováním i použitými materiály působilo kvalitně, ale zatím jsem testoval hlavně špičkové verze. Nadchlo mne skvělé odhlučnění kabiny.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Nijak se neliší od zbývajících dvou karosářských verzí. Pána auta si Mondeo hýčká. Nabízí mu dostatek prostoru i přátelské ovládání. Škoda jen, že některé páčky už působí trochu zastarale, pamatuj…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus