ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Fordu Tourneo Courier
28. srpna 2014

Ford posílil pozice mezi malými rodinnými a víceúčelovými auty označovanými jako MPV (Multi Purpose Vehicle). Komu připadá B-MAX bez středových sloupků moc extravagantní, ten by mohl sáhnout po Tourneu Courier.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Ondřej BěhalOndřej Běhal

Ford posílil pozice mezi malými rodinnými a víceúčelovými auty označovanými jako MPV (Multi Purpose Vehicle). Komu připadá B-MAX bez středových sloupků moc extravagantní, ten by mohl sáhnout po Tourneu Courier.

Jak už napovídá označení Tourneo, jde o osobní verzi dodávky, nejmenší kterou Ford vyrábí. Přesto jsem se uvnitř auta cítil víc jako v osobním autě a to z hlediska prostoru, komfortu i jízdních vlastností.

Největší slabinu představovala vstupní cena, která výrazně převyšovala i malá osobní MPV a byla srovnatelná s vozy o třídu výš. Částečně ji ale kompenzovala bohatá výbava. Začátkem roku 2015 ale Ford cenu nejlevnějšího Tournea Courier dvakrát výrazně snížil, v součtu o více než sto tisíc korun, a udělal z něj naopak cenově velmi zajímavé auto.

Ford Tourneo Courier bych doporučil drobným živnostníkům, kteří chtějí pouze jeden vůz na podnikání i soukromý život. Stejně dobře poslouží i rodinám.

Auto se v Česku prodává od roku 2014.

reklama

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Tourneo Courier přídí s velkou tlamou nezapře příslušnost k rodině nejnovějších fordů, ale působí o něco konzervativněji než čistě osobní B-MAX proslulý chybějícími sloupky mezi první a druhou řadou karoserie.

Ford Tourneo Courier vyznává klasické řešení sloupků, stejně jako B-MAX však využívá ke vstupu do druhé řady sedadel praktické posuvné dveře. Líbí se mi, že design auta téměř nenarušují jejich vodící lišty.

Přístrojová deska se téměř neliší od B-MAXu nebo Fiesty. Vypadá zajímavě a moderně. Na rozdíl od čistě osobních sourozenců ale na ní nenajdeme žádné měkčené plasty, takže působí trochu laciněji. Tento dojem u testovaného auta podpořilo i občasné drnčení z přední desky.

Pochvalu zaslouží odhlučnění kabiny, zejména od hluku a vibrací benzinového tříválcového motoru EcoBoost.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Přístrojová deska sice vypadá úplně stejně jako u B-MAXu, na rozdíl od něj je ale čelní sklo posunuto výrazně dopředu a nad řidičem zbývá mnohem více místa. Přední sklo je opravdu neuvěřitelně dal…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus