ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Fordu Mustang Convertible
26. června 2020

Ford Mustang je legenda, která se vyrábí už 56 let. Přesto je na českých silnicích málo rozšířený a tak si můžete být jistí, že na sebe budete poutat pozornost. I to ale patří ke kouzlu tohoto vozu, spolu se znělým osmiválcem a možností stáhnout střechu.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Jan MarkovičJan Markovič

Ford Mustang je legenda, která se vyrábí už 56 let. Přesto je na českých silnicích málo rozšířený a tak si můžete být jistí, že na sebe budete poutat pozornost. I to ale patří ke kouzlu tohoto vozu, spolu se znělým osmiválcem a možností stáhnout střechu.

Ford Mustang Convertible patří k relativně dostupným sportovním vozům, s výkonným osmiválcem. Je rozhodně levnější než evropské modely, musíte ale oželet trochu té kvality zpracování, která ani v dnešní době nepatří ke špičce. Není to prostě prémiová značka.

Auto samozřejmě není pro rodiny, leda by si chtěli na chvíli od dětí odpočinout a vyrazit za víkendovou romantikou. Mustang je také víc pro muže než pro ženy, tomu odpovídá jeho styl. Dokážeme si ho proto představit i v rukách starších gentlemanů, kteří si chtějí konečně dopřát svůj dětský sen.

V červnu 2020 jsme testovali model s osmiválcem a desetistupňovou automatickou převodovkou, jeho naladění bylo spíš na klidnější jízdu a občasnou prudkou akceleraci. Pokud hledáte sportovní svezení v zatáčkách, sáhněte spíš po manuálu. V následujících kapitolách vám vysvětlíme proč.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Ford Mustang jezdí aktuálně v šesté generaci, která přišla na svět v roce 2015, v roce 2018 prošel faceliftem. Drží tak krok s konkurenty, kterými jsou Chevrolet Camaro a Dodge Challenger. V Evropě přímého nepřítele nemá.
Auto má už moderní střih, což dokládají LED pro denní svícení.
K silnému vozu patří pořádná kola, černé devatenáctky šly skvěle k modrému laku testovaného vozu. Pro verzi GT, což je základ, jsou v ceně. Ostatně jako většina prvků na palubě.
To, jakou máte variantu, dává do světa vědět štítek tam, kde obvykle bývá logo automobilky.
Klasický vzhled zádi podporují tyto brzdové svítilny, jejichž tvar se traduje až k začátkům modelu. Nyní jsou samozřejmě LED.
Křičet do okolí budete přes tyto masivní výfuky, dva na každé straně.
Stahovací plátěná střecha vypadá trochu naroubovaně. Autu to mnohem víc sluší bez ní.
Kabina po roce 2015 doznala značeného vylepšení, základní tvar palubní desky také navazuje na klasiku. Škoda horších materiálů, které nemají proti evropským luxusním vozům šanci.
Mimochodem, tímto modelem slaví Mustang své 55. výročí. O tom hovoří tento štítek.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Vnější design vozu je retro, interiér také. Pokud sedíte v kabrioletu, je potřeba počítat s tím, že šasi muselo být vyztuženo. I proto má vůz poměrně silné přední sloupky. Relativně velká skleněná p…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus