ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test pětidveřového Fiatu Punto
4. března 2012

Nabídka verzí pětidveřového Fiatu Punto patří ve třídě malých aut velikosti Škody Fabia k nejširším. Vyhoví zájemcům o co nejlevnější nebo co nejúspornější svezení, můžete dostat rozumný poměr ceny a výbavy i stylový vůz se silným motorem.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Ondřej BěhalOndřej Běhal

Nabídka verzí pětidveřového Fiatu Punto patří ve třídě malých aut velikosti Škody Fabia k nejširším. Vyhoví zájemcům o co nejlevnější nebo co nejúspornější svezení, můžete dostat rozumný poměr ceny a výbavy i stylový vůz se silným motorem.

Vhodnými zákazníky tak mohou být například mladší jednotlivci a páry. Díky zadní lavici se třemi místy pro dospělé a výrazně nadprůměrnou šířkou může Punto sloužit i jako plnohodnotný vůz pro menší rodiny, které nepotřebují převážet větší množství nákladu.

Nejvíc jsem Puntu zazlíval některá nepříliš přátelská řešení na pracovišti řidiče, poslední inovace výrazně zlešily dojem z kvality interiéru.

Třetí generace Fiatu Punto se v Česku prodává od roku 2006 a prošla dvěma velkými modernizacemi. Aktuální provedení k nám přijelo začátkem roku 2012. Fiat Punto je technicky spřízněn s Opelem Corsa.

reklama

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Design aktuálního provedení Punta mi připadá jako symbióza dvou předchozích vizáží třetí generace. Udržel si serióznost předchozího Punta Evo, ale částečně se vrátil i k hravosti a nekomplikovanosti prvního Punta Actual, které se mi stále líbí nejvíc.

Hodně se povedla tyrkysová metalíza, kterou bylo nastříkané testované auto ve druhé výbavě Easy.

Přístrojová deska je sice celá poskládaná z černých plastů, některé z nich však vypadají skvěle. Zvlášť měkčená a dírkatá prostřední část nebo klavírní lak na středovém sloupku.

Připadalo mi, že se proti verzi před modernizací zlepšila kvalita provedení interiéru. Většina plastů je sice na poklep stále tvrdá a trochu hlučná, což platí i o chodu některých ovladačů, ale za celou dobu testu se z útrob fiatu neozvalo jediné zaskřípání nebo zavrzání, na což jsem u Punta nebyl zvyklý. Dokonce nezlobily ani kontrolky, což se mi stalo u testu fiatu poprvé za několik let. Možná to ale bylo i tím, že jsem zkoušel auto, které ještě vonělo novotou.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Na jednu stranu efektní a zajímavá, na druhou ne vždy zcela přátelská. Spokojen jsem byl s předními sedadly. Tvarování zajišťuje perfektní držení těla v zatáčkách a zároveň dostatek pohodlí. Pro…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus