ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Dacie Logan MCV Stepway
14. listopadu 2019

Logan MCV je jednoznačně nejlevnější kombík na českém trhu. To už ale úplně neplatí o jeho top verzi Stepway, kterou lze ještě vylepšit výbavou Techroad. Co přináší za nemalé peníze navíc?
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Jan MarkovičJan Markovič

Logan MCV je jednoznačně nejlevnější kombík na českém trhu. To už ale úplně neplatí o jeho top verzi Stepway, kterou lze ještě vylepšit výbavou Techroad. Co přináší za nemalé peníze navíc?

Je pravda, že v základní verzi nenajde Dacia Logan MCV svého přemožitele, i s vyšší cenou za variantu Stepway ale stál nabízí nejlepší poměr ceny a užitné hodnoty ve své kategorii. Třeba i díky faktu, že se do kufru vejde 573 litrů zavazadel. Konkurencí Loganu jsou třeba Hyundai i30 kombi, Kia Ceed SW nebo Fiat Tipo Combi. Za obdobnou cenu pořídíte i Škodu Fabia Combi, která je ale menším vozem.

Dacia Logan MCV Stepway už není určena pro někoho, kdo hledá nejlevnější svezení z bodu A do bodu B, ale hledá spíš stylověji smýšlejícího zákazníka, který má stále poněkud hlouběji do kapsy. Nebo takového, který si nakonec rozhodne dopřát lepší výbavu díky lákavějšímu financování. Auto může pohodlně posloužit rodinám a díky prostornosti nahradí i větší MPV.

Laciné materiály a některá použitá řešení jsou ale na voze stále výrazně cítit a tak se nikdy nezbavíte pocitu, že jedete ve velmi levném voze. Výhodu je ale i bytelnost auta a fakt, že ve verzi Stepway má auto ještě zvýšený podvozek, díky kterému se dostane i do hůře dostupných míst.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Stepway je jednoznačně nejhezčí verzí, ať už jde o jakoukoliv Dacii. Logan MCV se díky tomuto provedení téměř řadí do kategorie allroadů. Testovaný vůz zároveň ozvláštňovala vyšší verze Techroad, která se ale na trhu objevuje jen někdy.
Variantu Techroad poznáte podle 16“ litých kol Flexwheel s červeným středem.
Ve standardu jsou diody pro denní svícení, což je příjemné.
Je to trochu zmatečné, ale auto nese obě označení, tedy jak Techroad, tak Stepway.
Verze Stepway přidává světlou výšku i plastovou ochranu do terénu. Tu najdete na přídi...
A také na zádi, kde ještě vynikne výška auta nad vozovkou.
Nelakovaná plastová klika je docela klasickou ukázkou toho, že vám Dacia bude i ve své opravdu nejvyšší verzi připomínat, že jde o nízkonákladovou přepravu.
Naopak v kabině se auto docela snaží. Varianta Stepway a Techroad má specifické čalounění sedadel. Kůži tady samozřejmě nikdy nenajdete.
Design palubní desky není vyloženě špatný, ale laciné plasty jsou patrné na první pohled. Líbil se nám ale volant. Naopak byl zbytečný lesklý dekor uprostřed, který funguje jako lapač otisků prstů.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Jednoduchá, přehledná a vzdušná, ale s několika řešeními, která nejsou z pohledu řidiče ideální. Těch ale v provedení Stepway, které se objevilo spolu s faceliftem vozu v roce 2017, ubylo. Například…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus