ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Dacie Sandero
6. února 2010

Sandero přijelo na evropské trhy jako logické pokračování projektu levného Loganu. Ten totiž coby sedan neosloví zdaleka tolik obyvatel Starého kontinentu jako praktičtější karoserie hatchback.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Ondřej BěhalOndřej Běhal

Sandero přijelo na evropské trhy jako logické pokračování projektu levného Loganu. Ten totiž coby sedan neosloví zdaleka tolik obyvatel Starého kontinentu jako praktičtější karoserie hatchback.

Proti Loganu má Sandero výraznější design karoserie.

Auto velikosti Fabie nabídne relativně pohodlné svezení až pěti dospělým cestujícím. Vnitřní prostornost ale není úplně oslňující. Více radosti přináší objemný kufr.

Od nízké cenovky se odvíjí převážná většina negativ. Zvuk zavíraných dveří připomíná kopnutí do prázdné plechovky. Počítejte i se špatným odhlučněním kabiny, necitlivým řízením nebo nepříjemnou kulisou řazení. Zkrátka se připravte na laciné auto se vším, co k tomu patří.

Sandero dorazilo do Česka v roce 2008. Na některých trzích se prodává pod značkou Renaultu.

Design

¾ zepředu doprava

Jednoduchý, originální a docela líbivý. Berte ale v potaz, že na obrázcích vidíte auta v nejdražší výbavě. Těm nižším chybí například chromovaný lem přední masky, boční ochranné lišty nebo přední mlhovky. Základní provedení vypadá zvlášť zepředu trochu jako chudobka.

Uvnitř dominuje jednoduchost zabalená do celkem líbivé podoby. Celkový dojem ale výrazně srážejí lacině působící materiály a hlavně spousta nedotažených detailů: například humpolácké ovladače stahování oken, viklající se sedačky, syrově plechový zvuk zabouchnutých dveří nebo opravdu špatné odhlučnění kabiny.

Chválím ale nápad vyrobit přístrojovou desku z jednoho kusu plastu. Nezavrzala. Nikdy, ani na hrubé dlažbě..

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Jednoduchá až strohá, přehledná, ale s několika řešeními, která nejsou z pohledu řidiče ideální. Sedadlo se nachází výrazně výš než u běžných malých aut. To může vyhovovat třeba malým řidičkám. Na…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus