ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Citroënu C5 2.0 BlueHDI/133 kW
11. dubna 2016

Citroënu C5 je na trhu už poměrně dlouho. Jeho aktuální generace se vyrábí od roku 2007 a tak přichází čas na to se pomalu loučit. Ještě než odejde do důchodu, chtěl by udělat poslední dojem. Tím je fakt, že za velmi nízkou cenu nabídne velké množství pohodlí a skvělou výbavu. Je vůbec nejlevnějším vozem, který nabízí vzduchový podvozek.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Jan MarkovičJan Markovič

Citroënu C5 je na trhu už poměrně dlouho. Jeho aktuální generace se vyrábí od roku 2007 a tak přichází čas na to se pomalu loučit. Ještě než odejde do důchodu, chtěl by udělat poslední dojem. Tím je fakt, že za velmi nízkou cenu nabídne velké množství pohodlí a skvělou výbavu. Je vůbec nejlevnějším vozem, který nabízí vzduchový podvozek.

Ještě před koncem výroby se proměnily jeho motory. Auto dostalo diesel splňující emisní normu Euro 6 ve dvou výkonnostních provedeních. Slapší se pojí s manuálem, silnější pak s automatickou převodovkou.

Vzhledem exteriéru ani kabiny už dnes Citroën na konkurenci nestačí. Jeho hlavní výhodou tak zůstává nízká pořizovací cena.

reklama

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Zubatý styl se může někomu líbit, jiného iritovat. Každopádně se druhá generace Citroënu C5 může chlubit originální a výraznou karoserií. Nejnižší výbava Business není zdobená žádnými chromovými prvky.

Z interiéru dýchá útulnost, zvláště v nejvyšší výbavě Exclusive, z níž pochází většina snímků. Moc líbivých prvků jsem v něm ale nenašel.

Plasty i ostatní materiály působí kvalitně, ale občas jsem zaslechl při jízdě po kočičích hlavách tiché povrzávání z útrob vozu.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Tlumeným zaklapnutím dveří necháváte venku veškerý shon, hluk a vůbec zběsilý tep současné doby. Interiér C5 plní skvěle roli oázy klidu. U kterého auta můžete začít společné zážitky masáží beder?…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus