ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Citroënu C4
21. ledna 2010

Pětidveřový Citroën C4 dlouhodobě boduje skvělým poměrem ceny a výbavy. Patří mezi nejlevnější auta délky VW Golf v Česku.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Ondřej BěhalOndřej Běhal

Pětidveřový Citroën C4 dlouhodobě boduje skvělým poměrem ceny a výbavy. Patří mezi nejlevnější auta délky VW Golf v Česku.

Jeho další velkou předností jsou skvělé benzinové i naftové motory.

Naopak k největším slabinám patří malý kufr a kvalita dílenského zpracování i řazení u většiny motorů. Lidé vyšších postav se pohodlně nevejdou na zadní sedadla.

Z výše uvedeného vyplývá, že pětidveřová C4 bude zajímavou volbou hlavně pro menší rodiny, které nechtějí za pořízení a provoz auta utrácet moc peněz a nepřevážejí často objemná zavazadla.

Citroën C4 přijel na český trh koncem roku 2004. V roce 2008 prošel drobnou modernizací.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Šípový design patřil v době příchodu C4 na trh k těm nejzajímavějším. Od té doby s ním ale vyjely všechny další vozy Citroën, které jej navíc posunuly víc k eleganci. Takže v současnosti už mi zvlášť pětidveřová C4 jako velká oslava francouzského designu nepřipadá.

Podobně smíšené pocity mám z interiéru, který sice vyplňují materiály příjemné na dotek, ale celkový dojem vyznívá dost šedivě.

Nejhorší zážitky vyvolává "plechovkovitost" a lacinost auta. Přesně tenhle pocit vyvolá bouchnutí dveřmi. Přihrádka před spolujezdcem zase nepříjemně hlasitě křápne. Také hluk od podvozku proniká dovnitř více než je zdrávo. Dílenské zpracování zkrátka patří mezi slabiny Citroënu C4.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
  Nástup za volant se může díky ostrým rohům dveří proměnit v nepříjemný zážitek. Hrozí třeba roztrhnutí kabátu. Potěší prostorové poměry na předních místech. Šířkou v loktech i výškou nad…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus