ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Citroënu C4 coupé
21. ledna 2010

Jedna sestra krásná a ta druhá trochu šedá myška. Tak to v životě chodí nejen mezi lidmi. Třídveřový Citroën C4 pobral mnohem větší porci sex-appealu než pětidveřová varianta, ale i většina konkurentů.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Ondřej BěhalOndřej Běhal

Jedna sestra krásná a ta druhá trochu šedá myška. Tak to v životě chodí nejen mezi lidmi. Třídveřový Citroën C4 pobral mnohem větší porci sex-appealu než pětidveřová varianta, ale i většina konkurentů.

Mezi pozitiva píšu i skvělý poměr ceny a výbavy. Nevidím jako problém, že na rozdíl od pětidveřové varianty chybí výbavový stupeň s opravdu nízkou základní cenovkou. Tohle auto totiž nebudou kupovat rodiny jako co nejvýhodnější koupi, ale osaměle žijící ženy či muži, nebo mladé páry, které se chtějí trochu blýsknout. A těm by základní výbava připadala málo, chtějí se trochu rozmazlit.

Další velkou předností jsou skvělé benzinové i naftové motory.

Naopak k největším slabinám patří kvalita dílenského zpracování a nejisté jízdní vlastnosti na nekvalitních površích.

Citroën C4 Coupé přijel na český trh koncem roku 2004. V roce 2008 prošel drobnou modernizací.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Třídveřová verze Citroënu C4 drží proti té pětidveřové v ruce jeden zásadní trumf - a tou je o parník zajímavější vzhled zadní části. Roky mu neubraly na kráse a zajímavosti. I když to není klasické kupé, za které se podle názvu stejně jako řada konkurentů mezi třídveřovými hatchbacky vydává, má k němu hlavně siluetou karoserie hodně blízko.

Interiér auta vyplňují sice materiály příjemné na dotek, ale vyznívá na rozdíl od karoserie trochu méně sexy. Líbilo se mi ale dvoubarevné čalounění sedaček, které vnitřek C4 Coupé oživilo.

Nejhorší zážitky vyvolává "plechovkovitost" a lacinost auta. Přesně tenhle pocit přivodí bouchnutí dveřmi. Přihrádka před spolujezdcem zase nepříjemně hlasitě křápne. Také hluk od podvozku proniká dovnitř více než je zdrávo. Dílenské zpracování zkrátka patří mezi slabiny Citroënu C4.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
První, co člověka bouchne do očí při nastupování do auta, jsou výrazně delší dveře než u pětidveřové varianty. Odkládací prostory ve výplních jsou ale podobné. Potěší prostorové poměry na předníc…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus