ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test BMW X1
10. ledna 2010

Nejmenší terénní bavorák přijel mezi kompaktní SUV v roce 2009 a překonal všechny konkurenty hravými a sportovními jízdními vlastnostmi.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Ondřej BěhalOndřej Běhal

Nejmenší terénní bavorák přijel mezi kompaktní SUV v roce 2009 a překonal všechny konkurenty hravými a sportovními jízdními vlastnostmi.

V nabídce jsou verze s pohonem pouze zadních, nebo všech kol. Tradičně výborné motory zaujmou skvělým poměrem dynamiky a úspornosti.

Naopak slabší stránkou vozu jsou některé prostorové parametry, řada konkurentů nabízí komfortnější svezení.

Auto budou podle mne kupovat většinou úspěšní „singlisté“ (tipnul bych si, že má úspěch u žen) a mladší bezdětné páry.

V hierarchii BMW velikostí patří mezi řadu jedna a trojkové kombi.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Vnější vzhled „ix jedničky“ dle mého neurazí pravověrné ctitele značky a bude se líbit i většině ostatních. Ze všech stran jde o bavorák, kromě agresivity přitom obsahuje i velkou porci líbivosti. Uvnitř už jí tolik není, tam jde hlavně o účel – a tím je radost z jízdy. O třídu lépe než základní látková černošeď vypadá interiér s příplatkovým paketem Cool Elegance v kůži a dvoubarevném provedení.

Některé plasty a potahové tkaniny na mě nedělaly prémiový dojem, nikde ale nic nevrzalo ani neskřípalo. Rozhodně bych zapracoval na designu páky voliče automatu – zvlášť když jsem v ruce držel třeba tu v 5 GT potažmo sedmičce...

Běžná řadicí páka vypadá mnohem lépe.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Místo řidiče napovídá, kdo je v autě král. Jde téměř o kokpit, který člověka obepne a všude mu akorát sedne. Nenabízí moc prostoru kolem, zato pocit naprostého splynutí s autem. A to je u vozů …
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus