ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test modernizovaného BMW 3 Touring
27. června 2016

Dynamika, úspornost, praktičnost, komfort, bezpečí - to jsou pozitiva kombíku od trojkové řady. Patří mezi univerzální auta nejen pro manažery a podnikatele, ale také finančně zajištěné páry, jednotlivce nebo menší rodiny. Snad jen jízdu terénem od něj přes možnost pohonu všech kol nečekejte.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Ondřej BěhalOndřej Běhal

Dynamika, úspornost, praktičnost, komfort, bezpečí - to jsou pozitiva kombíku od trojkové řady. Patří mezi univerzální auta nejen pro manažery a podnikatele, ale také finančně zajištěné páry, jednotlivce nebo menší rodiny. Snad jen jízdu terénem od něj přes možnost pohonu všech kol nečekejte.

Tradiční slabinu v porovnání s ostatními kombíky střední třídy představuje vyšší cena a relativně slabá standardní výbava. Malý je i objem zavazadlového prostoru, což ale částečně vynahrazuje řadou chytrých řešení.

Naopak nejvíc BMW řady 3 Touring vyniká parametry motorů a jízdními vlastnostmi.

Aktuální generace kombíku od trojkového bavoráku se na českém trhu nabízí od léta 2012, v roce 2015 prošla modernizací., která se týkala zejména motorů.

reklama

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Vzhled BMW 3 Touring snoubí dynamiku a eleganci, naopak hodně upozaďuje užitkovost. Jde o typický "sportwagon".

Facelift v roce 2015 se na vnějším vzhledu podepsal jen minimálně. Přesvědčit se můžete sami. Vlevo je testovaná verze Sport Line před modernizací, vpravo po ní. Fotky zvětšíte kliknutím na ně stejně jako všechny ostatní v testu.

Mezi novinky patří LED světlomety, které patří ke standardu nejsilnějších verzí, nebo se dají pořídit za příplatek.

Podobně jako u sedanu a u verze před modernizací existuje základní provedení a čtyři příplatkové designové řady.

Testovali jsme Sport Line obohacený o řadu dalších příplatkových prvků, který můžete vidět na fotkách hned na začátku této kapitoly.

A tady jsou zleva designové řady M sportovní paket a Luxury Line. Od výbavové linie se odvíjí některé vizuální detaily nejen vně, ale i uvnitř vozu.

Přístrojová deska BMW řady 3 už trochu zastarala a modernizace s tím skoto nic neudělala, protože se tu skoro nic nezměnilo. Zároveň však z materiálů dýchá kvalita nenarušovaná vibracemi nebo pazvuky.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Základní poloha sedadla řidiče patří mezi kombíky k těm nižším a sportovnějším. Sedadlo se dá výškově nastavit, ale nevhodným způsobem. Tahá se za páčky a zároveň využívá hmotnosti těla. Trefit id…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus