ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Audi Q7
29. dubna 2020

Jedno z největších, nejluxusnějších, nejdražších a nejvšestrannějších aut na českém trhu se v druhé generaci zbavilo několika přebytečných metráků, v roce 2019 navíc přišlo s faceliftem. Z těžkopádného mastodonta se stal svalnatý atlet, se kterým je radost jezdit na dlouhé cesty.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama
Jan MarkovičJan Markovič

Jedno z největších, nejluxusnějších, nejdražších a nejvšestrannějších aut na českém trhu se v druhé generaci zbavilo několika přebytečných metráků, v roce 2019 navíc přišlo s faceliftem. Z těžkopádného mastodonta se stal svalnatý atlet, se kterým je radost jezdit na dlouhé cesty.

Facelift Audi Q7 přinesl řadu novinek. Kromě klasických změn designu je to hlavně úplně nová kabina, která jde ruku v ruce s aktuálními modely Audi. Vše začalo u nové generace manažerského Audi A8. Q7 má tak nyní stejný interiér jako sportovněji střižený sourozenec Q8.

Tohle auto se hodí pro náročnější rodiny, které využijí obří zavazadlový prostor i dostatek místa pro cestující a zároveň se chtějí rychle pohybovat na dlouhé vzdálenosti.

Na jaře 2020 jsme testovali Audi Q7 po faceliftu s jeho středně silnou dieselovou variantou 50 TDI.

Design

¾ zepředu dopravabok dopravazáď čistá¾ zezadu dolevapříď čistá

Design vozu se posunul do moderna, auto jsme navíc testovali s paketem S line, za který se platí navíc i to ovlivnilo vzhled vozu.
Audi Q7 po faceliftu poznáte díky nové masce chladiče. Má v ní i dva kryty na radarovou techniku.
Novinkou jsou také laserová světla, která byla na testovaném voze. Svítí opravdu velmi jasně a navíc jsou chytrá, takže vykrývají protijedoucí dopravu.
Tady je vidět celé spojení s maskou chladiče. Q7 se tak víc přiblížila Audi Q8, která debutovala před dvěma lety. Obě auta jsou teď tak prakticky totožná (samozřejmě až na zadní část).
Testovaný vůz byl zdoben obřími 22“ koly, které dělaly jízdu trochu tvrdší. Volili bychom menší rozměr, tohle je ale top!
Kdo se vyzná ve vozech Audi, ten by měl poznat facelift ještě podle zadních světel, které mají 3D efekt. Jsou OLED.
Audi jede na efekt, což je zase patrné ze zadních „výfuků“. Ty jsou totiž zaslepeny, ano, oba.
Nejvíc změn si ale všimnete stejně v kabině, která je kompletně nová a skleněná. Pokračujte do další kapitoly, kde se dozvíte mnohem víc.

Pokračovat na další kapitolu
Řidičova zóna
Výhled z auta je na poměry kategorie SUV výborný. Směrem vpřed se o to stará chytrá konstrukce předního sloupku i umístění zrcátka, ani směrem vzad ale nejde o úplný tank. Testované auto navíc před …
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus