ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Test Audi e-tron
29. července 2019

Audi e-tron je prvním SUV na baterky německé automobilky. Je to především průkopník, jenž předvádí zajímavé moderní technologie, ale trápí ho i určité porodní bolesti. I tak ale stojí za pozornost.
Sexy faktor
Rodinný faktor
Byznys faktor
Fun faktor
OFFroad faktor
Ženský faktor
reklama

Řidičova zóna

přístrojová deska

Pojďme dovnitř. Audi e-tron je nepopiratelně luxusní. Pokud ale čekáte nějaké speciality, budete na omylu. Vůz si uvnitř spletete s jakýmkoliv jiným současným Audi. Pokud jste seděli třeba v Audi Q8, nic vás tady nepřekvapí. To ale nevadí. I tak působí ovládání e-tronu futuristicky.
Výhled z vozu je ale excelentní. Ten ještě zlepšují tenká virtuální zrcátka, o kterých si povíme za malý moment.
Pokud se podíváte šikmo vzad, může překážet trochu tlustší sloupek nebo hlavová opěrka, ale není to vůbec špatné.
Volant je klasika, kterou známe z jiných Audi vyšších tříd.
Vlevo najdete ovládání virtuálního kokpitu.
Vpravo hlasové funkce a media.
Adaptivní tempomat se ovládá pod volantem.
Virtuální kokpit, zde upravený pro potřeby elektromobilu. Levý budík ukazuje plýtvání energií či rekuperaci.
Displej zábavního systému MMI je v HD kvalitě, ale lesklá plocha se rychle upatlá.
Totéž platí pro ovládání klimatizace.

Virtuální zrcátka jsou za příplatek, který není právě malý. Ale dodělávají futuristickou atmosféru do perfektního stavu. Zlepšují výhled, akustiku a lépe se podle našich zkušeností na ně dívá v noci než na klasická. Takto vypadají zvenčí.
Uvnitř najdete displeje ve dveřích, takže se musíte naučit, že se máte koukat dolů a nikoliv z okénka.
Obraz je povedený, lze s ním trochu hýbat. Ale ne moc. Navíc zrcátka indikují nebezpečí v mrtvém úhlu pomocí barevných rámečků. Pokud chcete kompletní zážitek, doporučujeme připlatit.

reklama

Kabina a kufr

sedadla přednísedadla zadní
kufr základníkufr maximální

Audi nabízí uvnitř poměrně dost místa, tedy na úrovni SUV střední třídy. Vůz jsme kompletně změřili, na výsledky se mžete podívat pod tímto odkazem.

Vzadu se pohodlně uvelebí dva dospělí, ani cestující vyšších postav neměly před koleny nebo nad hlavou problém.
Vzdušnost kabiny podtrhávalo v testovaném voze střešní okno. To je také za příplatek a vyjde na podobnou cenu jako virtuální zpětná zrcátka.
Prostor pod loketní opěrkou je prakticky k ničemu.
Naopak přední najdete schopné držáky na nápoje, drobnosti a pohodlnou nabíječku mobilu.

Kufr má kapacitu 600 litrů v základním provedení, což je na danou třídu velmi pěkná hodnota. Auto je to díky tomu velmi praktické.
Zadní sedadla lze sklápět i páčkou z kufru. Po sklopení sice nevznikne rovná ložná plocha, ale výsledný prostor 1725 litrů je dobrý. Obě hodnoty jsou měřeny až po strop.
Pod podlahou kufru se nachází rezerva.
A uložíte sem i některé kabely k nabíjení.
Další nabíjecí kabely můžete uložit sem, do prostoru u motoru. Kde jsou?
No přece tady. Přístup dovnitř ale není příliš pohodlný. Raději je vozte všechny normálně vzadu.

Pokračovat na další kapitolu
Motory
V červeni 2019 se Audi e-tron prodává v jediné motorizaci, tedy 55 quattro s elektromotorem o výkonu 265 kW (v režimu boost 300 kW). Ten je logicky spojen vždy s jednostupňovou automatickou převodov…
reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus