ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Volkswagen Tiguan se nabízí v nové limitované edici CityScape
10. února 2015

reklama
Volkswagen rozšířil nabídku limitovaných edicí u kompaktního SUV Tiguan. Kromě verze Comfort Edition zaměřené na zajímavý poměr ceny a výbavy přivezl vyšperkovanou variantu CityScape.

Volkswagen Tiguan sice působí na trhu už sedmým rokem a blíží se jeho nástupce, přesto stále patří mezi prodejně nejúspěšnější kompaktní SUV nejen v Evropě, ale také v Česku. Přesvědčit se můžete pohledem do žebříčku letos zatím nejpopulárnějších aut u nás zde.

Omladit nabídku Tiguanu na českém trhu se Volkswagen rozhodl prostřednictvím nové limitované edice CityScape (na snímku). Ta cílí zejména na zájemce a zájemkyně o co nejlépe vypadající a vybavený vůz. Výbavově vychází z již tak dost vymazleného stupně Sport&Style, jehož standard rozšiřuje například o vyhřívaná sportovní sedadla čalouněná kombinací látka/semiš, vyhřívané trysky ostřikovačů, sportovní podvozek, R-Line paket zahrnující osmnáctipalcová litá kola, speciální nárazníky a spojlery, nerezové pedály, černý strop interiéru, zatmavená boční skla nebo multifunkční kožený volant. Sérii CityScape poznáte na první pohled podle kombinace bílého laku a černé střechy.

Příplatek proti výbavě Sport&Style činí 62 tisíc a nejlevnější Tiguan CityScape se prodává od 759 900 korun s naftovým motorem 2.0 TDI a pohonem přední nápravy. Ten samý motor s pohonem všech kol stojí 825 900 korun, v nabídce limitované série CityScape je i silnější verze dvoulitrového turbodieselu se 130 kW, kterou lze mít výhradně s pohonem všech kol 4Motion.

Porovnali jsme VW Tiguan 2.0 TDI/103 kW 4Motion CityScape s podobně vyšperkovanými verzemi vozů Hyundai ix35 a Škoda Yeti - podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Komu nezáleží na pohonu všech kol a jde mu zejména o zajímavý poměr ceny a výbavy, ten by měl sáhnout po jiné limitované sérii Comfort Edition, která je aktuálně nejdostupnější verzí Tiguanu. Prodává se od 541 900 korun s benzinovým turbomotorem 1.4 TSI. Vychází ze základní výbavy Trend&Fun, kterou ale obohatila o lepší klimatizaci s možností nastavení různé teploty pro řidiče a spolujezdce a jejího automatického udržování, automatického parkovacího asistenta (auto samo vyhledá mezeru a točí volantem) s kamerou a senzory vpředu i vzadu, litá kola, bluetooth handsfree umožňující legální telefonování za jízdy, elektricky sklopná zpětná zrcátka, senzory automaticky spouštějící světlomety a stěrače, CD měnič, ovládání rádia na volantu a multifunkční volant. Dalších 35 tisíc si lze odečíst, pokud necháte u prodejce VW své staré auto na protiúčet. Kromě motoru 1.4 TSI se Tiguan Comfort Edition prodává i s naftovým motorem 2.0 TDI/81 kW, také výhradně s pohonem přední nápravy. Stojí 581 900 korun.

Porovnali jsme Volkswagen Tiguan 1.4 TSI Comfort Edition s modely Citroën C4 Aircross a Suzuki S-Cross - podívejte se zde.

Kompletní aktuální ceník Volkswagenu Tiguan včetně prvků standardní a příplatkové výbavy naleznete zde. Podrobný test vozu čtěte zde.

reklama
11. listopadu 2011
Test Volkswagen Tiguan
Test VW Tiguan Track & Style s oblíbeným motorem 2.0 TDI 103 kW a pohonem všech kol 4Motion často probíhal mimo asfalt. Poprvé jsme se totiž dostali k nejterénnější specifikaci na celý týden. Co jsme o ní zjistili?
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Volkswagen Tiguan
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus
reklama