ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Volkswagen T-Roc stojí nejméně 453 tisíc korun. Překvapí bohatou výbavou
11. října 2017

reklama
Nabídka SUV od Volkswagenu se postupně rozšiřuje. Po sedmimístném Tiguanu Allspace přichází na český trh také podstatně menší T-Roc. Ten se svou velikostí zařadí i pod klasický Tiguan, s cenami začíná na 453 tisících korunách.

T-Roc je doposud nejmenším SUV, jaké má Volkswagen ve své nabídce. Na délku má 4234 mm, přičemž 2590 mm připadá z této cifry na rozvor náprav. Verze s pohonem všech kol má mezi nápravami ještě o 3 mm více. Šířka 1819 mm je naopak pro obě verze stejná, výška 1573 mm je u předokolky o milimetr vyšší než u čtyřkolky. Kufr má základní objem 392 litrů, po sklopení zadních opěradel vznikne ložná plocha s objemem 1237 litrů.

Pokud nepočítáme již pouze doprodávanou Škodu Yeti, je T-Roc nejkratším kompaktním SUV, jehož rozvor náprav se řadí rovněž do podprůměru kategorie. Kufr je v obou hodnotách podprůměrný. Na kompletní data se podívejte do následující tabulky.

Základním motorem je u T-Rocu přeplňovaný litrový tříválec TSI s výkonem 85 kW, manuální šestistupňovou převodovkou a pohonem všech kol. Následuje nová přeplňovaná patnáctistovka TSI s výkonem 110 kW a stejnou kombinaci pohonu jako litr. Nejvýše stojí čtyřválec 2.0 TSI o výkonu 140 kW, který spolupracuje s pohonem obou náprav a sedmistupňovým dvouspojkovým automatem DSG. Turbodiesel je zatím jen jeden, dvoulitr TDI s výkonem 110 kW. Ten má ruční nebo automatické řazení, vždy s pohonem obou náprav.

K dvoulitrovému TDI s manuálem a patnáctistovce TSI si Volkswagen zatím nechává technická data pro sebe. Litrový tříválec je dynamicky průměrný, spotřeba 5,1 l/100 km je ale jen těsně druhá nejlepší ve třídě. Větší zážehový agregát znamená lepší zrychlení na úrovni nejlepších, spotřeba je ale podprůměrná. Turbodiesel s automatickým ústrojím má rovněž nadprůměrné zrychlení, spotřeba je však velice podprůměrná. Na kompletní data se můžete podívat do následujících tabulek

Základní výbava s jednoduchým označením T-Roc nabízí Front Assist s funkcí City Brake, udržování v jízdním pruhu, varování před opuštěním jízdního pruhu, manuální klimatizaci, rádio s pětipalcovým barevným displejem nebo 16palcová litá kola. K dispozici je pouze tříválcová jednotka za cenu od 452 900 korun.

Na srovnání s Fiatem 500X a novou Škodou Karoq se podívejte zde. Parametry porovnání můžete měnit či přidávat podle svých preferencí.

Linie Design přidává adaptivní tempomat, parkovací senzory vpředu i vzadu, automatickou dvouzónovou klimatizaci, multifunkční kožený volant nebo volbu jízdních profilů. Provedení Design Style má navíc sledování únavy řidiče, ambientní osvětlení nebo LED osvětlení nohou. Pro obě výbavy jsou k dispozici motory 1.5 TSI a 2.0 TDI s manuální převodovkou. T-Roc Design startuje na 584 900 korunách. Design Style na 614 900 korunách. Přehled všech kompaktních SUV s cenou do 650 tisíc korun najdete zde.

Nejvyšší výbava Sport má navíc digitální přístrojovou desku s úhlopříčkou 12,3 palce, rádio s osmipalcovou obrazovkou a šesti reproduktory, mlhovky, LED světla vpředu i vzadu, diody pro denní svícení, sportovní doplňky exteriéru i interiéru nebo 17palcová litá kola. Z motorů se nenabízí pouze litrový tříválec, ceny začínají na 652 900 korunách.

Kompletní ceník vozu najdete tady.

Autor: Jan Matoušek

reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus
reklama