ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Volkswagen rozšiřuje nabídku modelu Arteon. Jeho cena nakonec klesne pod 900 tisíc
22. června 2017

reklama
Volkswagen rozšířil ceník Arteonu o levnější varianty. Aktuálně nejlevnější je varianta s naftovým motorem 2.0 TDI/110 kW, automatickou převodovkou a základním výbavou za 1 007 900 korun. Později naběhne i nejslabší benzinový motor 1.5 TSI, který sníží cenu modelu pod 900 tisíc.

Arteon je novou vlajkovou lodí Volkswagenu na českém trhu. Model technicky vycházející z Passatu, ale nabízející atraktivnější design, praktickou pětidveřovou karoserii typu fastback (liftback s prvky kupé) a inovativní asistenční systémy byl oficiálně uveden na český trh. Volkswagen také proti začátku předprodeje rozšířil paletu nabízených verzí o novou nejlevnější variantu 2.0 TDI/110 kW. Ta se ve spojení se základní výbavou a automatickou převodovkou prodává od 1 007 900 korun. Porovnali jsme tuto verzi s podobně motorizovanými modely BMW 3 GT a Škoda Superb - podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Později se na trh dostane i nejslabší naftový motor s manuálním řezení nebo základní benzinový turbomotor 1.5 TSI. Cena základního motoru tak podle informací od dovozce Volkswagenu do Česka klesne pod 900 tisíc korun. Prozatímní ceník modelu si prohlédněte zde.

Volkswagen Arteon jsme v rámci oficiálního uvedení na český trh změřili v interiéru a výsledky porovnali jak s nepřímým předchůdcem, čtyřdveřovým kupátkem Volkswagen CC, tak s jinými sedany, liftbacky a kupátky ve střední třídě.

Největší nárůst proti modelu CC jsme pochopitelně zaregistrovali v hodnotě "průchodnost kufru na výšku", která vzrostla o 66 cm. Je to tím, že Arteon disponuje pátými dveřmi, kdežto CC měl pouze víko do kufru.

Velký progres jsme zaregistrovali i u šířky v loktech na předních sedadlech, kde je Arteon o čtyři centimetry lepší než CC a patří v rámci střední třídy k nadprůměru. Na vlastní kůži jsme si vyzkoušeli, že sezení za volantem je skutečně vzdušné.

Čtyři centimetry k dobru proti CC jsme naměřili i u místa na nohy na levé straně, tedy u spolujezdce a za ním. V tomto parametru patří Arteon k vůbec nejlepším autům na trhu a na Škodu Superb pověstnou přebytkem místa v tomto ohledu mu scházejí pouhé tři centimetry.

Porovnávat námi naměřené parametry Volkswagenu Arteon s jinými vozy střední třídy i dalšími konkurenty můžete v přehledných tabulkách zde. Podrobnou recenzi nového modelu čtěte zde.

reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama

Další články

Sedmá generace BMW řady 5 se už prodává v Česku. Od 1 292 200 korun
Nové BMW řady 5 v provedení sedan se prodává od 1 292 200 korun, tedy o 175 500 korun dráž než předchozí generace. Ve srovnatelných verzích zdražilo o 32 až 108 tisíc. Proti předchůdci dostalo silnější a zároveň úspornější motory i bohatší výbavu.
Volkswagen Arteon si už můžete objednat. Stojí přes 1,3 milionu korun
Necelý měsíc po světové premiéře nového volkswagenu na Ženevském autosalonu byl v České republice zahájen jeho předprodej. K dispozici budou zpočátku jen dvě nejvýkonnější pohonné jednotky a dvě výbavy.
reklama
Subaru Outback lehce podražilo, nejlevněji přijde na 949 000 korun
Pátá generace Subaru Outback je na trhu již dva roky. Povedené terénní kombi zatím nepotřebuje facelift, výrobce však vylepšuje výbavu. Poslední změny donutily importéra ke zdražení některých verzí o 10 tisíc korun.
Nový Jaguar XF Sportbrake, tedy v provedení kombi, začíná s cenami na 1,22 milionu
V historii Jaguaru příliš sériových modelů s karosérií kombi není. První byl kontroverzní X-Type, mnohem větší popularity ale dosáhla praktická varianta sedanu XF. Ta se objevila i u druhé generace modelu a jen pár dnů po světové premiéře je možné ji od 1,22 milionu korun objednávat také v Česku.
reklama
blog comments powered by Disqus
reklama