ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Velký Seat Tarraco se oblékl do sportovního. Dostal novou výbavu FR
18. března 2020

reklama
Největší SUV z nabídky španělské automobilky nyní koupíte i ve sportovní výbavě FR. Ta se prodává se všemi motory, v základní ceně vyjde na 884 900 korun. Kolik stojí s dalšími a co obsahuje?

Seat Tarraco před nedávnem spolu s ostatními modely značky zdražil. Od února si za jeho varianty s benzinovými jednotkami připlatíte až o 10 tisíc korun navíc proti roku 2019. Španělé ale zřejmě chtěli zákazníkům nabídnout i něco navíc a tak se od března Seat Tarraco prodává také se sportovně střiženou výbavou FR.

Tu poznáte třeba podle parádních 19“ broušených kol z lehkých slitin v designu Exclusive FR. Auto je vybaveno zadní parkovací kamerou, adaptivním tempomatem, elektricky nastavitelným pedálem řidiče nebo parkovacím asistentem vpředu a vzadu. Abyste si užili sportovní svezení, dostanete systém Seat Drive Profile, kterým se volí jízdní režimy. Jsou tu také sportovní skořepinová sedadla a bezklíčový přístup i startování.

Ve výše uvedené výbavě je FR prakticky stejná jako stále nabízený vrchol jménem Xcellence. FR ale přece jen chce podtrhnout sportovní styl velkého SUV a tak dostanete zajímavější volant, sportovně nastavený podvozek a navrch ještě střešní spoiler. Oproti verzi Xcellence si za to připlatíte 35 tisíc korun navíc.

Seat Tarraco FR se prodává se všemi dostupnými motory, základem je tedy benzinový 1.5 TSI za 884 900 korun. S automatem vyjde na 934 900 korun. Pokud chcete silnější zážehovou jednotku a k tomu pohon všech kol, vyberte si 2.0 TSI DSG 4WD za 1 049 900 korun. Nafta pak v případě tohoto modelu začíná u motoru 2.0 TDI (110 kW) za 959 900 korun. Více už najdete v ceníku Seatu Tarraco, který je k dispozici pod tímto odkazem.

Mezi velkými SUV neluxusních značek není až zas tolik zástupců. Seat Tarraco se tedy musí chtě nechtě poprat s domácím králem této kategorie Škodu Kodiaq. Ze soupeřů pak ještě jmenujme dvojici Hyundai Santa Fe a Kia Sorento. Jak si tato čtveřice proti sobě stojí? To najdete v našem srovnání, které se skrývá pod tímto odkazem.

Výběr všech velkých SUV za částky od 750 tisíc korun po 1,5 milionu s dieselovým motorem a pohonem všech kol dohromady jsme pro vás připravili zase zde.

Autor: Jan Markovič

reklama
28. prosince 2018
Test Hyundai Santa Fe
Čtvrtá generace velkého SUV přijíždí s jedinou karoserií pro pět nebo sedm cestujících. Samozřejmostí je silný diesel nebo pohon všech kol. Testovali jsme ji s automatem a v top výbavě. Obhájí si svou vyšší cenu?
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Hyundai Santa Fe
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

blog comments powered by Disqus
reklama