ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

U Peugeotu zlevňovali, nejvíce klesly ceny Partneru Tepee
16. května 2017

reklama
Peugeot začátkem května měnil ceníky a tentokrát se zlevňovalo. 0 pět až patnáct tisíc korun se snížily ceny modelů 108, 208, 2008, 301, 308 a Partner Teepee. My se podíváme podrobněji na úspěšnou osobní verzi užitkového Partnera, který byl zlevněn o 15 tisíc korun.

Druhá generace Patrnera je na trhu již devátým rokem. Během té doby automobil prodělal několik faceliftů, ten poslední v roce 2015 v souvislosti s nástupem nových pohonných jednotek, které dokážou plnit emisní normu Euro 6. Aktuálně si můžete vybírat ze dvou zážehových a tří vznětových jednotek.

Zatímco u většiny modelových řad Peugeotu nahradily benzinové čtyřválce 1.4 VTi a 1.6 VTi tříválce1.2 PureTech s turbodmychadlem nebo bez něj, Partneru zůstal motor 1.6 VTi v nové verzi splňující Euro 6. Slabší verze má výkon 72 kW, silnější 88 kW. Turbodiesely 1.6 BlueHDi potřebují k provozu kapalinu AdBlue a jsou nabízeny ve třech výkonových verzích 55, 73 a 88 kW.

Pouze nejsilnější verze se pojí s šestistupňovou ručně řazenou převodovkou, u slabších variant se musíte spokojit pouze s pěti rychlostmi. Prostřední turbodiesel si navíc můžete objednat se samočinnou šestistupňovou převodovkou ETG6, v nabídce zůstává u vybraných verzí i přestavba na pohon 4x4 od firmy Dangel.

Nejlevnější Peugeot Partner Tepee 1.6 VTi/72 kW Access aktuálně přijde na 320 tisíc korun, dieselová alternativa 1.6 BlueHDi/55 kW je o 25 tisíc korun dražší. V rámci své kategorie - MPV nižší střední třídy – se jedná o jednu z nižších základních cen. Dostupnější jsou vlastně jen modely značky Dacia. Přehled všech verzí těchto aut do 350 tisíc naleznete zde. Základní výbava Access však nabízí jen 15palcová ocelová kola a ze zajímavých prvků standardní výbavy elektrické stahování předních oken, posuvné dveře jen na pravé straně a rezervní kolo.

Pokud chcete víc, určitě se vyplatí výbava Active, která je jen o 15 tisíc korun dražší, ale výbavu rozšiřuje například o klimatizaci, rádio, palubní počítač, tempomat s omezovačem rychlosti, přední mlhové světlomety, dálkové ovládání centrálního zamykání, posuvné dveře na obou stranách, zatmavená boční skla vzadu, kryt zavazadlového prostoru, výškově stavitelné sedadlo řidiče nebo diody pro denní svícení. Za třetí řadu sedadel zaplatíte v této výbavě 25 tisíc korun, ale dostanete k ní i tři nezávislá sedadla ve druhé řadě a boční airbagy pro řidiče a spolujezdce.

S motorem 1.6 VTi/72 kW přijde Partner Tepee ve výbavě Active na 335 000 Kč, silnější „benzín“ 1.6 VTi/88 kW je o 10 tisíc korun dražší. Nejlevnější turbodiesel 1.6 BlueHDi/55 kW stojí 360 tisíc, stokoňová varianta 1.6 BlueHDi/73 kW je dražší o 10 tisíc a za samočinnou převodovku se připlácí 30 tisíc korun. Nejdražší turbodiesel 1.6 BlueHDi/88 kW přijde ve výbavě Active na 390 tisíc korun.

Porovnali jsme Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi/73 kW s dražším Fordem Tourneo Connect a faceliftovaným Fiatem Dobló Panorama - podívejte se zde. Parametry připraveného srovnání můžete přidávat a ubírat dle vlastních preferencí, dají se porovnávat i jiné verze nebo modely.

Za nejvyšší výbavu Allure zaplatíte navíc 35 tisíc korun. Toto provedení má oproti stupni Active navíc například 16palcová kola z lehkých slitin, dvouzónovou klimatizaci, boční airbagy vpředu, audiosystém s velkou dotykovou obrazovkou a bluetooth, kůží potažený volant, střešní ližiny, parkovací senzory vpředu i vzadu nebo vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka. Třetí řada sedadel stojí navíc 14 tisíc korun. Základní motorizace pro výbavu Allure 1.6 VTi/88 kW přijde na 380 tisíc korun, vůbec nejdražší verze Partneru Tepee Allure s motorem 1.6 BlueHDi/73 kW a samočinnou převodovkou ETG6 stojí 435 000 Kč.

O 25 tisíc korun levnější než luxusní výbava Allure je speciální provedení Outdoor, které nemá ve standardu tolik komfortních prvků jako Allure, ale nabízí výbavu pro cesty do lehčího terénu, jakou představuje paket pro nezpevněné cesty, speciální přední i zadní nárazník a systém Grip Control, který funguje podobně jaké závěr předního diferenciálu. Systém má zlepšit trakci vozidla na površích s nízkou adhezí, ale kvalit pohonu 4x4 rozhodně nedosahuje. K dispozici je pouze s nejsilnějším zážehovým motorem 1.6 VTi/88 kW (355 000 Kč) a oběma silnějšími turbodiesely 1.6 BlueHDi/73 a 88 kW (380 a 400 tisíc korun). Za třetí řadu se zde připlácí 14 tisíc korun.

K tomu je třeba ještě dodat, že koncesionáři Peugeotu nabízejí bonus 10 tisíc korun při výkupu starého vozu. Kompletní ceník Peugeotu Partner Tepee najdete zde.

reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama

Další články

10 nejlevnějších MPV - multifunkčních rodinných aut
Žebříčku nejlevnějších aut kategorie MPV kralují dacie. Na prvním místě je Dokker za 214 900 korun. Nejprodávanějším víceúčelovým vozem zůstává Hyundai ix20 vyráběný v Nošovicích. TOP 10 se vejde do 324 tisíc korun, před pěti lety na desáté nejlevnější MPV stačilo 270 tisíc.
Dacia Logan MCV Stepway: Zvýšené kombi za necelých 300 tisíc
Dacia představila v Ženevě své kombi Logan MCV v atraktivní výbavě Stepway. Během týdne se objevilo na trhu a v Česku přijde minimálně 291 400 Kč s benzinovým motorem. Turbodiesel stojí o 46 tisíc více.
reklama
Opel Zafira je zajímavou nabídkou pro rodinu, pořídíte jej od 462 900 korun
Opel vloni inovoval své MPV Zafira. Změn bylo tolik, že se tváří jako nová generace. Další změny se objevily v letošním ceníku. Některé modely zlevnily, jiné zdražily včetně toho základního, který nyní pořídíte za 462 900 Kč.
Nárazové zkoušky Euro NCAP: Pětkové BMW to má za pět, Fiat Dobló za tři
V letošním roce se do rukou přísných expertů z nezávislé organizace Euro NCAP dostaly zatím pouze dva automobily. Zatímco nové BMW řady 5 dostalo plný počet pěti hvězd, minivan Fiat Dobló si vysloužil jen tři.
reklama
blog comments powered by Disqus
reklama