ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Třetí Škoda Octavia Combi se prodává dál. Dostal novou výbavu
1. března 2020

reklama
Výbava se jmenuje 125 let na oslavu narozenin mladoboleslavské automobilky. Platí pouze pro třetí generaci Škody Octavia Combi. Ta bude v showroomech k mání spolu se čtvrtou.

Pokud se vám stále líbí třetí generace „čtyřoké“ Škody Octavia, nemusíte spěchat. V showroomech se ještě nějakou dobu zdrží. Tedy hlavně její praktičtější varianta Octavia Combi. Ta se totiž nově nabízí ve výbavě 125 let, která vznikla na oslavu výročí založení mladoboleslavské automobilky.

Výbava se prodává ve dvou úrovních. Dostupnější verze 125 let vychází z výbavy Ambition a nabízí navíc dvouzónovou automatickou klimatizaci, multifunkční volant, přední vyhřívaná sedadla, zatmavená okna vzadu a asistent pro rozjezd do kopce. Ten byl ve standardní výbavě pro verzi Ambition jen v případě, že jste si zvolili automat.

Škoda Octavia Combi třetí generace 125 let se nabízí se stejnými motory jako verze Ambiton, ale jejich ceny jsou nižší o 58 tisíc (za jednotky 1.5 TSI 110 kW MT a AT) a o 93 tisíc korun za ostatní jednotky. Nejlevnější motorizací je tak dieselová 1.6 TDI o výkonu 85 kW, kterou si můžete pořídit nejméně za 499 900 korun.

Pak je tu ještě druhá verze výbavy nazvaná 125 let Plus. Ta přihazuje navíc ještě bezklíčový systém, vyhřívaný volant, full-LED adaptivní světlomety, omezovač rychlosti, parkovací senzory vpředu a větší 17" kola. Opět je k dostání se stejnými motory a rámcově si připlatíte o 50 tisíc korun navíc. Nejlevnější je tak opět 1.6 TDI (85 kW) za 549 990 korun. Více najdete v ceníku vozu, který jsme pro vás připravili pod tímto odkazem.

Zajímavé je určitě srovnání Škody Octavia třetí generace s konkurencí. Proto jsme pozvali Hyundai i30 kombi, Ford Focus kombi a Peugeot 308 SW – všechny se základními dieselovými motory, aby vzájemně porovnali síly. Výsledek najdete pod tímto odkazem.

Pokud se zajímáte i o další kombi nižší třídy a to bez ohledu na motor pod kapotou, pak se podívejte na jejich výpis za ceny od 300 do 600 tisíc korun. Stačí kliknout na tento link.

Autor: Jan Markovič

reklama
13. července 2017
Test Hyundai i30 kombi
Recenzi nové generace modelu Hyundai i30 kombi přivážíme krátce poté, co se začal prodávat na českém trhu. Třetí vydání kombíku vyráběného v Nošovicích jsme otestovali s novým benzinovým motorem 1.4 T-GDI.
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Hyundai i30 kombi
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

Další články

Škoda Scala a Kamiq mají novou výbavu. Zdražily ale o tisíce
Mladá Boleslav nasadila svou oblíbenou výbavu Monte Carlo na svůj hacthabck Scala a malé SUV Kamiq. Navíc ale potichu zdražila i verze, které se už nabízely. Zdražení platí pro naftové i benzinové motory.
Peugeot 308 přišel o některé motorizace. Naftový dvoulitr chybí úplně
Francouzská automobilka zjednodušila ceník pro svůj hatchback a kombi řady 308. Už jej nekoupíte v základní výbavě Active v kombinaci s automatem. Z nabídky zcela odchází naftový čtyřválec 2.0 BlueHDi.
reklama
Kia přišla s novou výbavou. Ve verzi Top koupíte Rio, Stonic i Ceed
Jak název výbavové varianty napovídá, jde o nejvyšší úroveň. Vychází přitom z Exclusive, ale přináší další prvky. K dispozici je i pro kombi verzi Ceed SW, ale pro ProCeed nikoliv.
Dacia má novou výbavu Celebration. Nadělila ji Dusteru, Lodgy, Loganu MCV i Sanderu
Nová výbava Celebration vychází z verze Stepway nebo Comfort, navíc ale přináší řadu zajímavých prvků. Dostanete v ní třeba i navigaci. Na kolik vyjde a co obsahuje navíc najdete v našem dnešním článku.
Honda CR-V zdražila pohon všech kol. Zaplatíte o 45 tisíc víc
U japonské automobilky se nyní nevyplatí nákup SUV s pohonem všech kol. Honda totiž zdražila všechny verze modelu CR-V, které 4x4 nabízely. Cena nejlevnějšího překročila hranici 800 tisíc korun. Základní verze na ceně zůstává.
reklama
blog comments powered by Disqus
reklama