ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Toyota C-HR: S bonusem 15 tisíc a navigací zdarma pro motor 1.2 Turbo
6. června 2017

reklama
Originální crossover od Toyoty je nyní k mání s bonusem pro ty, kteří si vybrali motorizaci 1.2 Turbo/85 kW. Dostanou totiž slevu 15 tisíc korun a navigační systém bez příplatku 17 tisíc korun.

Nekonvenční automobil s originálním designem, který se vyrábí v tureckém závodě Toyoty v Sakaryi, jezdí pouze na benzín popřípadě elektřinu. Využívá podvozkovou platformu nového Priuse (TNGA) a na výběr máte na trhu v Evropské unii pouze dvě pohonná ústrojí.

Nejlevnější variantu představuje zážehový čtyřválec 1.2 Turbo/85 kW kombinovaný se šestistupňovou ručně řazenou převodovku. V tomto případě jsou poháněna pouze přední kola. Za příplatek je možné objednat si samočinnou bezestupňovou převodovku (CVT) s obchodním označením Multidrive S. Tu si pak můžete objednat buď s pohonem předních nebo všech kol.

Dražší ale úspornější alternativou je 1.8 Hybrid/90 kW, který kombinuje atmosféricky plněný čtyřválec 1,8 litru se dvěma elektromotory. Tato verze nemá klasickou převodovku ale speciální planetové soukolí, které spojuje oba elektromotory. Díky tomu nepotřebuje spojku, startér ani alternátor. Navenek se sice celý systém chová jako s CVT převodovkou, ale funguje na zcela jiném principu.

Toyota C-HR se cenou rozhodně nepodbízí, ale interiér se tváří prémiově (luxusní charakter vozidla dotváří například tmavé čalounění stropu), materiály působí hodnotně a výbava je bohatá již od základní verze Live, která je k dispozici pouze pro motor 1.2 Turbo/85 kW s manuální převodovkou. V tomto případě však slevu nedostanete, stále platí cena 489 900 Kč.

Za to najdete ve standardu mimo jiné plnou bezpečnostní výbavu včetně kolenního airbagu pro řidiče a jízdních asistentů. Nechybí předkolizní bezpečnostní systém s funkcí rozpoznávání chodců, systém pro hlídání jízdy v pruhu se zásahem do řízení, samočinné přepínání dálkových světel nebo adaptivní tempomat. Klimatizace je však pouze manuální, 17palcová kola s ocelovými disky a audiosystém disponuje pouze čtyřmi reproduktory. Nechybí však konektor USB a možnost připojení externího zařízení přes Bluetooth.

Výše zmíněný bonus 15 tisíc korun plus navigace zdarma lze uplatnit až od druhého stupně výbavy Active. Ta se již může pochlubit 17palcovými koly z lehkých slitin, mlhovými světlomety, dešťovým senzorem, vnitřním zpětným zrcátkem se samočinnou clonou, audiosystémem se šesti reproduktory, dvouzónovou samočinnou klimatizací, zadní parkovací kamerou, palubním počítačem s barevným displejem v kapličce jinak standardních analogových kontrolních přístrojů, vyhřívanými předními sedadly s možnosti elektricky nastavit bederní opěrku u sedadla řidiče nebo kůží obšitým volantem a systémem pro rozpoznávání dopravních značek.

Výbava Active je oproti Live standardně dražší o 45 tisíc korun, nyní v případě motoru 1.2 Turbo/85 kW jen o 30 tisíc korun. Takto vybavené C-HR přijde na 519 900 Kč a navíc máte ve výbavě plně integrovaný navigační systém s dotykovou obrazovkou. Samočinná převodovka Multidrive S stojí navíc 50 tisíc korun, pohon všech kol není pro tuto výbavu k dispozici a hybrid (bez navigace) je nyní dražší o 110 tisíc korun (celkem 629 900 Kč).

Porovnali jsme Toyotu C-HR s modely Kia Sportage, Peugeot 3008 a Seat Ateca. Podívejte se zde. Parametry tohoto srovnání můžete měnit dle libosti, porovnávat lze i jiné motorizace nebo výbavy popřípadě úplně jiné modely.

Dalších 45 tisíc navíc si můžete připlatit k výbavě Active za výbavu Dynamic. V této částce je obsaženo ambientní osvětlení interiéru, luxusnější interiérové dekory, dekorativní linka Electric Blue na přístrojovém panelu a ve dveřích, popřípadě hodnotnější látkové čalounění, černá střecha, chromované lišty okolo oken, zatmavená zadní okna a 18palcová kola z lehkých slitin. U motorizace 1.2 Turbo opět můžete uplatnit slevu 15 tisíc korun, takže za nejlevnější C-HR ve výbavě Dynamic v tomto případě zaplatíte 564 900 Kč.

Nejluxusnější výbava Executive stojí o dalších 30 tisíc korun více než Dynamic. S motorem 1.2 Turbo tedy přijde minimálně na 594 900 Kč. Ve standardu ale má navíc systém pro sledování mrtvého úhlu, ještě luxusnější dekory v interiéru, čalounění kombinující kůži a textil a dvouzónovou klimatizaci s technologií Nanoe, která zajišťuje zvlhčování vzduchu v interiéru vozu a produkuje do kabiny vozu ionty, na které se vážou nežádoucí částice obsažené ve vzduchu. Systém kromě toho eliminuje i nepříjemné pachy.

Jak již bylo řečeno, sleva se nevztahuje na verzi s pohonem všech kol a převodovkou Multidrive S, která stojí 719 900 Kč a je tak vůbec nejdražším modelem nabídky (hybrid je o 15 tisíc korun levnější). Pokud si k tomu připočtete nabízené pakety a příplatek za lak, můžete za kompaktní SUV od Toyoty zaplatit až 829 400 korun. To je o 340 000 korun více, než kolik stojí základní model Live, který jen tak mimochodem pohání stejný motor 1.2 Turbo/85 kW.

Kromě výše zmíněné slevy můžete nyní uplatnit u všech verzí Toyoty C-HR ještě bonus 30 tisíc korun při výkupu vašeho stávajícího vozidla.

Na kompletní ceník Toyoty C-HR se můžete podívat zde. Test si můžete přečíst zde.

reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama
blog comments powered by Disqus
reklama