ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Srovnali jsme nový Renault Captur se starým. Nabídne více místa i výbavy
29. ledna 2020

reklama
Na český trh přišla druhá generace Renaultu Captur. Nejprodávanější malé SUV v Evropě je sice o pár desítek tisíc korun dražší, ale nabízí mnohem víc prostoru i výbavy. Oba modely jsme spolu porovnali.

Nová generace musí být vždy lepší. Dokazuje to i Renault, který na český trh poslal druhé vydání svého veleúspěšného crossoveru Captur. Odcházející verze se ještě prodává a tak si ji můžete pořídit z doprodeje. Na kolik přijde se můžete podívat v našem stále ještě aktuálním ceníku, který je pod tímto odkazem.

Možná ale bude zajímavější se poohlédnout už po novém modelu. Ten je totiž se svými 4227 mm delší o celých 105 mm než odcházející vůz. Má také o 33 mm delší rozvor, je o 19 mm širší a 10 mm mu přibylo na výšku. Kufr nabyl co do objemu 27 litrů, takže nyní nabídne 404. Po sklopení zadních sedadel to je 1275 litrů, tedy o 40 víc než dříve.

Nový Renault Captur koupíte s motory 1.0 TCe, 1.3 TCe a 1.5 Blue dCi. Zatímco minulá generace měla výbavy Advantage, Limited a Intens, novinka přichází s verzemi Zen a Intens. Kompletní ceník nového Renaultu Captur najdete už i na našem webu. Stačí kliknout na tento odkaz.

Výbavu Zen jsme porovnali s odcházejícím základem Advantage. S motorem 1.0 TCe se prodává za 380 tisíc korun, což je o 70 100 korun víc než začíná první generace crossoveru. Nový Captur ale nabídne navíc automatické udržování jízdního pruhu, front assist, automatické full LED světlomety,  multifunkční displej na středovém panelu a kožený multifunkční volant. Naopak mu chybí bezklíčové startování, jež nabízel dříve v základu.

V lépe vybavené verzi Intens začíná auto s motorem 1.0 TCe na 430 tisících korunách. To je o 35 100 korun víc než v minulosti. Jenže oproti této výbavě je toho také mnoho navíc. Najdete tu automatické udržování jízdního pruhu, front assist, automatické full LED světlomety, zatmavená okna vzadu a výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce. Chybí mlhovky s přisvěcováním do zatáček a dnes už zbytné rádio s CD přehrávačem.

Renault Captur se bude i v nové generaci muset poprat s ostrými konkurenty na českém trhu. Nejvíce proti němu jde Peugeot 2008, který vyjel také v nové generaci. Proto jsme oba vozy srovnali a do party přihodili ještě Hyundai Kona a Škodu Kamiq. Výsledek už najdete pod tímto odkazem.

Celá kategorie malých SUV je ale poměrně velká. Podívejte se, jaké vozy najdete na českém trhu do ceny 500 tisíc korun. Kompletní výpis je tady.

Autor: Jan Markovič

reklama
4. ledna 2018
Test Hyundai Kona
Přinášíme recenzi nového korejského SUV Hyundai Kona. Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi s pohonem všech kol a automatickou převodovkou. Na trhu nemá moc velkou konkurenci.
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Hyundai Kona
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

Další články

Jeep Cherokee má po faceliftu větší kufr a decentnější vzhled
Pátá generace Jeepu Cherokee po svém příchodu vyvolala rozruch. Nejen díky zásadní proměně konceptu vozu jako takového, ale i designem. Nápadná příď s dělenými světlomety vypadala futuristicky, ale ne každému se zamlouvala. Facelift tento problém odstranil.
Nové BMW X5 přijíždí na český trh. Porovnali jsme ho s minulou generací i konkurenty.
Na český trh s vážnou tváří přijíždí již čtvrtá generace úspěšného BMW X5. Nejprodávanější vůz německé automobilky celkově narostl, zároveň však zdražil. Začíná na 1 817 400 Kč.
reklama
Opel Corsa je v Česku. Začíná na 289 990 Kč. Máme kompletní ceník
Auto se v základní výbavě prodává jen s jedním motorem. Chybí v ní klimatizace, kvůli které je potřeba pořídit vyšší verzi. Nejsilnější benzinový motor se prodává až ve třetí výbavě.
Nový Peugeot 2008 je v Česku. Jak se zlepšil proti předchůdci? Máme srovnání
Srovnali jsme nový Peugeot 2008 s jeho předchozí generací. Auto nejen prodělalo radikální změnu designu, ale je i větší a má bohatší výbavu. Přinášíme také kompletní ceník.
reklama
blog comments powered by Disqus
reklama