ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Škoda Yeti jako Greenline
17. října 2010

reklama
Škoda nově nabízí Yetiho v úsporném provedení Greenline. Stojí od 460 800 Kč. Yeti Greenline dostal motor 1.6 TDI a pohon přední nápravy. Kombinovaná spotřeba 4,6 l/100 km z něj dělá nejúspornější vůz kategorie SUV na trhu.

Škoda nově nabízí Yetiho v úsporném provedení Greenline. Stojí od 460 800 Kč. Yeti Greenline dostal motor 1.6 TDI a pohon přední nápravy. Kombinovaná spotřeba 4,6 l/100 km z něj dělá nejúspornější vůz kategorie SUV na trhu.

Úsporná verze Yetiho disponuje řadou prvků snižujících spotřebu: aerodynamickými úpravami spodní části vozu, Start-Stop systémem vypínajícím automaticky při zastavení motor, využitím brzdné energie (takzvanou rekuperací), pneumatikami se sníženým valivým odporem nebo optimalizovaným převodovým ústrojím.

U vozu kategorie SUV možná trochu překvapí snížení světlé výšky o 2,5 cm, které rozhodně zhorší terénní schopnosti auta. Na druhou stranu Yeti Greenline stejně není vybaven pohonem všech kol, takže spíše než o teréňák jde o klasické silniční auto s prvky SUV.

Díky všem výše uvedeným úpravám dosahuje Yeti Greenline průměrné spotřeby 4,6 l, čímž se stal suverénně nejúspornějším vozem kategorie SUV na trhu.

Yeti Greenline se nabízí ve třech výbavových stupních: Active, Ambition a Experience. Ve stupni Active disponuje proti ostatním motorizacím navíc palubním počítačem MFA. Naopak ve všech třech stupních výbavy je ochuzen o některé příplatkové položky: například panoramatickou střechu nebo vyhřívané čelní sklo.

Cena Yetiho Greenline je o 6-7 tisíc vyšší než u Yetiho 2.0 TDI/81 kW. Ten dosahuje o 0,5 s lepšího zrychlení z 0 na 100 km/h, ale má o 0,8 l nafty na 100 km vyšší spotřebu.

Yeti Greenline stojí v nejlevnějším provedení Active 460 800 Kč.

reklama
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

Další články

reklama
blog comments powered by Disqus
reklama