ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Škoda Scala a Kamiq mají novou výbavu. Zdražily ale o tisíce
16. listopadu 2019

reklama
Mladá Boleslav nasadila svou oblíbenou výbavu Monte Carlo na svůj hacthabck Scala a malé SUV Kamiq. Navíc ale potichu zdražila i verze, které se už nabízely. Zdražení platí pro naftové i benzinové motory.

Škoda Scala a Škoda Kamiq zdražují. Pokud se podíváme na mladoboleslavský hacthback, pak benzinové motory narostly na ceně o 8000 korun bez ohledu na verzi, naftové pak dokonce o 12 tisíc. Zvednutí cen je stejné pro obě výbavy Ambition i Style. Auto tak nyní začíná na ceně 377 900 korun, která platí pro motor 1.0 TSI 70 kW. Více informací najdete v našem ceníku, který je k dispozici zde.

Škoda Kamiq sdílející stejný technický základ se Scalou se zdražuje obdobně. Ve verzích Ambition a Style si nyní zaplatíte o 8000 korun navíc za její benzinové a o 12 tisíc korun navíc za naftové motorizace. Nejlevnější Kamiq tak stojí 387 900 korun s motorem 1.0 TSI 70 kW. Kompletní ceník pro toto malé SUV si můžete prohlédnout pod tímto odkazem.

Škoda Scala a Kamiq dostaly i verzi Monte Carlo která jako obvykle sází na styl. Vychází z výbavy Style a nabízí navíc panoramatickou střechu, sledování mrtvého úhlu, parkovací senzory vpředu, parkovací kameru a bezklíčový vstup do vozu Nabízí se všemi dostupnými motory a oproti variantě Style je dražší o 44 tisíc korun. Nejlevnější motor pro Scalu je tak 1.0 TSI 70 kW za 476 900 korun.

U Škody Kamiq je situace obdobná. I tady Monte Carlo logicky vychází z výbavy Style a nabízí navíc panoramatickou střechu, zatmavená okna vzadu, sledování mrtvého úhlu, adaptivní tempomat, parkovací senzory vpředu a parkovací kameru a větší 17“ kola. Také pro Kamiq se nabízí se se všemi dostupnými motory, ale je dražší oproti Style o 55 000 tisíc korun. Nejlevnější tak je motor 1.0 TSI 70 kW za 500 900.

Škoda Scala se stala želízkem v ohni mladoboleslavské automobilky v nižší střední třídě. Musí se tu ale postavit proti tvrdé konkurenci, kterou zastupuje například Hyundai i30, Ford Focus nebo Opel Astra. Jak si tito rivalové proti sobě stojí jsme zjišťovali v našem porovnání, které najdete pod tímto linkem.

Hatchabcky do půl milionu korun s benzinovým motorem si můžete prohlédnout v jejich kompletním výpisu za našeho katalogu. Skrývá se pod tímto odkazem.

Autor: Jan Markovič

reklama
21. srpna 2017
Test Hyundai i30
Test oblíbeného hatchbacku Hyundai i30 jsme rozšířili o zkušenosti s variantou 1.6 CRDi ve středním výkonu 81 kW. Jde o celkem kultivovaný motor. Jak se dočtete v recenzi, jeho spotřeba nás ale až zas tak neoslnila.
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Hyundai i30
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

blog comments powered by Disqus
reklama