ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Škoda Octavia RS i Scout znají své české ceny. Máme podrobnosti
17. července 2020

reklama
Mladoboleslavská automobilka zveřejnila první ceny nových verzí Škody Octavia. Jde nejen o ostrou RS, ale i o outdoorový model Scout, pro firmy určenou variantu G-Tec na CNG nebo rozšíření o další motorové verze včetně hybridu.

Škoda ve čtvrtek pořádně rozšířila nabídku verzí svého nejúspěšnějšího modelu Octavia. A to včetně očekávané sportovní varianty RS nebo verze pro aktivní životní styl Scout. Následující text slouží nejen jako shrnutí nejdůležitějších cen, ale i rozcestník k jednotlivým ceníkům tohoto modelu.

Škoda Octavia RS se prodává hned se třemi motory. Pro příznivce benzinu je připraven dvoulitrový čtyřválec o výkonu 180 kW (245 k). Naftu zastupuje motor 2.0 TDI (140 kW / 190 k). V obou případech je Škoda Octavia RS 2020 k mání od 899 900 korun. Vyjede na silnice i jako plug-in hybrid. V tomto případě kombinuje benzinovou jedna-čtyřku s elektromotorem. Soustrojí má společný výkon 180 kW (245 k), tedy jako varianta s dvoulitrem. Na jedno nabití ujede díky 13kWh baterii až 60 kilometrů. Tato verze se v Česku prodává od 939 900 korun. Více najdete v ceníku Škody Octavia RS, který se skrývá pod tímto odkazem.

Varianta RS je dostupná také v karosářské verzi Combi. U ní začíná cena na částce 929 900 korun za motor 2.0 TSI, 939 900 korun za 2.0 TDI DSG a 979 900 korun za hybridní variantu 1.4 TSI iV. Ceník Škody Octavia Combi RS je k dispozici zde.

Do prodeje jde také otudoorově střižená varianta Škoda Octavia Scout. Má plastovou ochranu do terénu nebo o 15 mm zvýšený podvozek, aby byla jízda po nezpevněných cestách bezpečnější. Model se prodává výhradně s motorem 2.0 TDI Evo o výkonu 147 kW (200 k) spojeným se sedmistupňovým automatem DSG. Základní cena tohoto modelu činí 926 900 korun. Více najdete v ceníku Škody Octavia Scout, jenž je pod tímto odkazem.

Nové motory se pak objevily i v nabídce standardní Octaive. Můžete si ji nově pořídit s mild-hybridním benzinovým motorem 1.0 TSI e-Tec (1.0 TSI DSG), jednotkou spalující stlačený zemní plyn 1.5 TGI a také se slabším plug-in hybridním motorem 1.4 TSI iV. Benzin a CNG koupíte už ve verzi Active. Motor 1.0 TSI začíná na ceně 553 900 korun. Jednotka 1.5 TGI pak vyjde na 613 900 korun. Hybridní model je k mání až ve verzi Style a to za 825 400 korun. Více najdete v upraveném ceníku Škody Octavia, stačí kliknout na tento odkaz.

Pokud chcete praktičtější variantu, pak si na nový motor 1.0 TSI DSG připravte nejméně 593 900 korun. To v případě výbavy Active. V ní dostanete také agregát na stlačený zemní plyn 1.5 TGI za 653 900 korun. Pro ty, kteří chtějí dohromady spojit plug-in hybrid a kombi verzi, je potřeba sáhnout až do výbavy Style. V ní stojí motor 1:4 TSI iV nejméně 865 400 korun. Více najdete v ceníku Škody Octavia Combi, k dispozici je zde.

Autor: Jan Markovič

reklama
13. července 2017
Test Hyundai i30 kombi
Recenzi nové generace modelu Hyundai i30 kombi přivážíme krátce poté, co se začal prodávat na českém trhu. Třetí vydání kombíku vyráběného v Nošovicích jsme otestovali s novým benzinovým motorem 1.4 T-GDI.
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Hyundai i30 kombi
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

Další články

Nárazové testy Euro NCAP: Škoda Kodiaq dostala plný počet pěti hvězd
Nové mladoboleslavské SUV dostalo v nárazovém testu nezávislé organizace Euro NCAP plný počet hvězd. Kromě Kodiaqu se nejen proti zdi vydaly ještě malé vozy Nissan Micra, Suzuki Swift a kompaktní SUV Mini Countryman.
Českým autem roku je BMW 3. Srovnali jsme ho s dalšími finalisty
Do finále ankety České auto roku 2020 se dostalo celkem šest aut. Vítězné BMW prolomilo dlouho trvající úspěch vozů značky Škoda. Baby SUV Kamiq skončilo až na třetím místě.
reklama
Nový Renault Captur mírně zdražil. Chce lákat spíš na peněžní bonusy
Za novou generaci Renaultu Captur si nyní na českém trhu mírně připlatíte. Automobilka chce situaci zlepšit bonusovým programem, ten ale neplatí na všechny motory z nabídky. Sleva na příslušenství ale ano.
Dacia láká na slevy pro skladové vozy. Koupíte je i pod 200 tisíc korun
Nejedna automobilka se po karanténě potřebuje zbavit skladových modelů. Chce to i Dacia a tak nabízí všechny své vozy pod cenou. Víme podrobnosti.
Škoda zlevnila Fabii. Podle výbavy lze ušetřit až 10 tisíc korun
Mladoboleslavská automobilka snížila cenu svého malého hatchbacku. Škoda Fabia je levnější o pět až 10 tisíc korun. Ceník měnila i její praktičtější karosářská varianta Combi.
Toyota zdražila Corollu. Zaplatíte víc za hatchback, kombi i sedan
Japonská automobilka zdražila svůj model Corolla a to hned ve všech karosářských variantách. Změny se tedy týkají tří vozů. Máme podrobnosti ke každému z nich.
reklama
blog comments powered by Disqus
reklama