ZPĚT NA ČLÁNKY & RECENZE

Škoda Octavia a Octavia Combi zdražily. Vyšší cenu ale nahrazuje bohatší výbava
9. července 2019

reklama
Elektrická okénka pro zadní cestující i automatické světlomety. To vše už dostanete v základní výbavě nové Škody Octavia. Nejprodávanější auto v Česku ale stojí o něco víc než před prázdninami.

Škoda Octavia ve verzi liftback zdražila téměř ve všech výbavách. Už základní varianta Active je dražší o 10 až 13 tisíc korun. Nově je tak dostupná od 450 900 korun s motorem 1.0 TSI. Zvýšení ceny ale je ale poměrně bohatě nahrazeno dodatečnou výbavou. Nově v Activu najdete elektrická okénka pro zadní cestující, Bluetooth, automatické světlomety, dešťový senzor, kožený volant a pokud si vůz koupíte s motorem 1.6 TDI, tak i kola z lehké slitiny.

Ve druhé výbavě Ambition stojí Octavia o 3000 korun víc. Základní cena s motorem 1.0 TSI je tedy 500 900 korun. Navíc jsou ale k dispozici automatické světlomety a dešťový senzor. V této výbavě už však nekoupíte motory 1.6 TDI 4x4, 1.0 TSI DSG, 2.0 TSI DSG, 1.6 TDI DSG nebo 2.0 TDI 110 kW DSG 4x4.  Místo toho přibyla pohonná jednotka 2.0 TDI 110 kW s manuální šestistupňovou převodovkou. Ta je k mání za 608 900 korun.

Řada motorů vypadla také z výbavy Style a i ta rovněž získala motor 2.0 TDI 110 kW s manuálem za 668 900 korun. Výbava jako taková zdražila o 3000 korun na 560 900 s motorem 1.0 TSI. Žádné prvky ale navíc nedostala. To však neplatí pro top verzi Laurin&Klement. Je sice dražší o 11 tisíc korun (nejlevněji ji dostanete s motorem 1.5 TSI za 700 900 Kč), ale nově má ve standardu metalický lak. I když přišla o motory 2.0 TSI DSG a 2.0 TDI 110 kW DSG 4x4, dostala 2.0 TDI 110 kW s manuálem za 765 900 Kč.

Ze sportovní verze RS vypadly motory 2.0 TSI a 2.0 TDI DSG. V nabídce je i nadále 2.0 TSI (180 kW) s automatickou dvouspojkovou převodovkou DSG. Kompletní ceník Škody Octavia najdete pod tímto odkazem.

Podobné změny se odehrály i v ceníku Škody Octavia Combi. Vypadly stejné motory, přibyla pohonná jednotka 2.0 TDI 110 kW s manuální převodovkou. Karosářská verze Combi má navíc oproti Octavii liftback variantu Scout. Ta přišla o motor 2.0 TDI DSG 4x4. Více už v ceníku, který je k dispozici zde.

Autor: Jan Markovič

reklama
28. června 2019
Test Hyundai i30 Fastback
Recenzi Hyundai i30 Fastback jsme doplnili o limitovanou verzi N-Line a o zážehový agregát 1.4 T-GDI s výkonem 103 kW. Testovaný vůz také disponoval automatickou převodovkou DCT.
ZOBRAZIT AKTUÁLNÍ CENÍK Hyundai i30 Fastback
ZOBRAZIT KOMENTÁŘE
komentare

reklama

Další články

Restart značky DS obstarává luxusní SUV střední velikosti s označením 7 Crossback
DS 7 Crossback konkuruje vozům SUV prémiových značek, tedy například BMW. Prodává se od 895 tisíc korun. Základní verze disponuje pohonem přední nápravy a naftovým motorem 1.5 BlueHDI/95 kW. V ceně je pětiletá záruka i servis.
Hledali jsme 20 nejlevnějších rodinných hatchbacků a liftbacků. Scala je až šestnáctá
Pokud chcete pořídit nový pětidveřový kompaktní rodinný vůz s useknutou (hatchback) nebo splývavou (liftback a fastback) zádí za co nejnižší cenu, neváhejte. Tuto třídu čekají velké změny.
reklama
Volkswagen vyřadil z nabídky motor 1.5 TSI. Na oplátku přidal nový diesel
Arteon, Passat, T-Roc nebo Tiguan. To jsou modely, které už nemůžete dostat s benzinovým přeplňovaným čtyřválcem 1.5 TSI. V některých případech ale Volkswagen přidal do nabídky naftový motor. Připravili jsme pro vás podrobný přehled změn.
Peugeot 308 upravil motory. Zpomalily, ale chlubí se nižší spotřebou
Francouzská automobilka upravila parametry u svého hatchbacku a kombi Peugeot 308 a 308 SW. Změny se týkají benzinového motoru 1.2 Puretech ve výkonnostních provedeních 81 a 96 kW. Výsledek potěší hlavně ty, kteří hledají úspornější svezení.
Hyundai výrazně mění ceníky všech modelů. Máme podrobný přehled.
Nové auto na dovolenou by mohlo být skutečností. Korejská automobilka zlevnila ceny ve standardním ceníku až o 200 tisíc korun a k tomu přidala nové benefity. Na druhou stranu odstranila všechny akční výbavy. Kolik opravdu ušetříte? To se dočtete v našem článku.
reklama
blog comments powered by Disqus
reklama